خبرهای داغ:
خوش چهره گفت: مجلس باید در راس امور باشد زیرا عصاره ی فضائل ملت مجلس است ، نهایت منافع ملی و دلسوزی و ...مجلس است و اگر غیر ازین باشد همین اتفاقاتی که امروز شکل گرفته رخ می دهد و مجلس اجازه ی اشتباهات متعدد به دولت را می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۰۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

منطق اقتصاد مقاومتی به شدت قابل دفاع است/به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، محمد خوش چهره نماینده مجلس هفتم و همچنین اقتصاددان و استاد دانشگاه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان گلستان در دفتر پایگاه خبری گلستان ما  برگزار شد گفت:در ماه های گذشته در فضایی بسیار غبار آلود حضور داشتیم به طوری که نظام سلطه از طریق رسانه و انفجار اطلاعات به کشور فشار وارد می کرد.

وی افزود:این فشار به قدری بود که مردم احساس کردند تمام نظام را فساد گرفته و نظام در حال فروپاشی است اما غبارها که تا حدودی کنار رفت ، مردم متوجه شدند شرایط به آن شدتی هم که رسانه ها اعلام می کردند نبوده است و دست خیلی ها اعم از عربستان و موساد و منافقان که پرگاز آمدند  تا حدی رو شد.

خوش چهره تصریح کرد: به عنوان مثال در مورد بیکاری که امروز گریبان جوانان را گرفته شاید برخی وجود بازنشستگان را عامل آن بدانند اما اگر به آمار تعداد بازنشتگان مشغول به کار در مقابل بیکاران توجه کنیم درمیابیم که مشکل اساسی از جای دیگریست هر چند که این مشکل هم طبق فرموده ی امام خامنه ای "حلقه ی بسته ی مدیریتی کشور را باز میکند" اما اساسی ترین مشکل بیکاری جوانان این مسئله  نیست ، ولی دشمنان درصدد ایجاد فضایی بودند که تمام بیکاری و مشکلات امروز جوانان را از همین مسئله معرفی کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: گاهی اوقات برخی مسائل دلیل اصلی وجود مشکلات معرفی می شوند که اگر از نظر علمی و منطقی به آن پرداخته شود می بینیم که این عامل در رده های چهارم یا پنجم تاثیرگذاری بر آن مشکل قرار دارد.

نماینده مجلس در دوره هفتم تاکید کرد: مجلس باید در راس امور باشد زیرا عصاره ی فضائل ملت مجلس است ، نهایت منافع ملی و دلسوزی و ...مجلس است و اگر غیر ازین باشد همین اتفاقاتی که امروز شکل گرفته رخ می دهد و مجلس اجازه ی اشتباهات متعدد به دولت را می دهد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد هم به دولت و هم به مجلس مربوط است گفت: مجلس باید به دولت در باره سیاستهای اشتباهش هشدار دهد تا از وقوع آن جلوگیری کند نه آنکه بخواهد برای انحراف اذهان وزیری را استضیاح کند ، بدون آنکه آن وزیر پاسخگوی کم کاری هایش باشد و بعد هم در پستهای دیگر بعنوان مشاوره و ... بکار گیری شود.

 خوش چهره با اشاره به اینکه هنوز در ذهن خیلی از جوانان ما این فضای غبارآلود وجود دارد اظهارداشت:وقتی به نمایندگانی لیستی و کیلویی رای دهیم نتیجه آن می شود که اگر شمر و هیتلر هم در آن لیست باشند رای می آورند و شرایط طوری می شود که نباید بشود.

 این استاد دانشگاه تصریح کرد: دنیای سلطه به دنبال عدم حضور مردم در صحنه های مختلف است که متاسفانه خیلی از دولتمردان هم در دمیدن این ناامیدی نقش داشتند.

 نماینده مجلس در دوره هفتم به مشاوره های اشتباه  و عوامل نفوذی در دولت که باعث تصمیم گیری های غلط می شوند اشاره کرد و یادآور شد: در مسئله افزایش نرخ ارز دیدیم که روحانی اعلام کرد به ما گفتند نرخ ارز را بالا ببرید تا صادرات افزایش یابد که این امر محقق نشد.

 وی در ادامه به بیان دلایل اجرا نشدن اقتصاد مقاومتی در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: اولین دلیل عدم درک صحیح و مفهمومی از اقتصاد مقاومتی است ، دومین دلیل وجود افرادیست که باور به اقتصاد مقاومتی ندارند و سومین دلیل نیز آدم هایی بر مسند هستند که خوبند اما کننده ی کار نیستند و از پس آن کار نمیتوانند برآیند.

 خوش چهره در پایان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مورد نظر رهبری بود یعنی کاهش وابستگی های تهدید زا، و باید اقتصاد خود را طوری بسازیم که نظام سلطه نتواند در مسائل مهم و استراتژیک ما را تهدید کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها