فعال رسانه ای و نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج:

بسیج باید مطالبات رهبری را به مطالبه عمومی تبدیل کند

یکی از فعالان بسیجی و نخبه بسیجی با اشاره به ظرفیت بسیج و توانمندی بسیجیان، گفت: انتظار می رود بسیج دغدغه ها و مطالبات رهبری را در عرصه های مختلف کنکاش و آن ها را به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح کند و از مسئولان و عموم مردم بخواهد در نهادینه کردن آن ها تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

معصومه درخشان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیج از همان زمان تشکیل در تمام صحنه ها حضور دارد و با تکیه بر توان داخلی به عنوان بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب مطرح است.

وی اظهارداشت: اگر زمانی ماموریت های بسیج در دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی مان بود و به عنوان  مهم ترین عنصر نقش آفرین در صحنه های رزمی و نظامی حضور داشت اکنون وظایف و ماموریت های  جدیدی برای بسیج مدنظر است.

 درخشان اضافه کرد: کارکردهای جدید بسیج در عرصه های تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، تولید علم، سازندگی و رفع محرومیت از جمله مواردی است که می توان از ظرفیت بسیج در این زمینه ها بهره مند شد.

این نخیه بسیجی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد که از آن به عنوان جنگ اقتصادی نام برده می شود حضور در صحنه اقتصادی کشور برای بسیجیان یک ماموریت جهادی است تا به کمک مردم بتوانند باری از دوش اقتصاد کشور بردارند.

درخشان بخش دیگری از فعالیت های ضروری بسیج را در دوران کنونی حرکت کردن در بعد فرهنگی و جنگ نرم دانست و یادآور شد: هر کدام از بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم می توانند با خنثی کردن طرح ها و برنامه های از پیش تعیین شده دشمنان با فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور موثر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار