سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر در گفت و گو با «بسیج» :
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر مطالبه گری از برنامه‌های اولویت دار بسیج دانشجویی دانست و گفت: تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم از طریق مطالبه گری از مسولین ارشد استان اردبیل خدمتی ارزنده برای مردم استان می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۲۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
بسیج دانشجویی در مطالبه گری، سازندگی و خدمات رسانی پیشگام است
مهدی اصلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل با اشاره نقش بی نظیر دانشجو در طول انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقدیم ۵۵ شهید والامقام دانشجو از استان اردبیل در دفاع از انقلاب اسلامی سندی محکم بر بیداری قشر دانشجو در برابر دشمنان است.

وی افزود: جنبش دانشجویی باید همواره استکبار ستیزی و بیداری در هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر مطالبه گری از برنامه‌های اولویت دار بسیج دانشجویی دانست و گفت: تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم از طریق مطالبه گری از مسولین ارشد استان خدمتی ارزنده برای مردم استان می‌باشد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه رهبری معظم انقلاب، باید دانشجویان کشور انقلابی فعال، مثبت، مسئول، متعهد و امیدوار باشند، اظهار داشت: باید در عرصه‌های مختلفبه نیروی مومن، متخصص و انقلابی اعتماد کرد و آن‌ها میدان داد.

دانشجو معلم بسیجی، دانشجویان را سفیران کار و تلاش و خدمت صادقانه دانست و ابراز داشت: تعهد و خدمت صادقانه در کنار علم و دانش نیاز امروز کشور است که باید همه آحاد دانشجویی در برابر کشور، احساس مسولیت جمعی برای حل مشکلات موجود کشور داشت.

مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان نیر برگزاری اردوی تربیت و تعالی بسیج، حلقات صالحین، نشست‌های بصیرتی و معرفتی، محافل قرآنی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف از جمله اقدامات بسیج این دانشگاه از شروع سال تحصیلی دانشگاه دانست.
ارسال نظرات