فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه هدف اصلی فتنه سال ۸۸ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: بصیرت و حضور به موقع مردم عامل اصلی نابودی فتنه سال ۸۸ بود.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی صبح امروز در جلسه روشنگری با محوریت ۹ دی در جمع سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف براندازی در دوران هشت سال دفاع مقدس علیه ما آغاز شده بود.

وی با اشاره به عملیات‌های موفقیت آمیز در سال ۶۳ توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: دشمنان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به دنبال مذاکره با ما بودند، اما با رشادت و فداکاری رزمندگان فهمیدن که در مقابل بسیجیان و نیرو‌های مسلح ما نمی‌توانند مقاومت بکنند.

فرمانده سپاه بیجار گفت: هشت سال دفاع مقدس با تمام فراز و نشیب‌های آن با سرافرازی به پایان رسید و دشمنان ما گزینه‌های زیادی علیه ما آزمودند و در نهایت به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس یک براندازی نرم بر آمدند.

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه سال ۸۸، بیان داشت: برخی اعتقاد دارند فتنه سال ۸۸ یک سو تفاهم سیاسی بود در حالی که فتنه ۸۸ از قبل طراحی شده برای براندازی نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان خارجی با همکاری دست نشانده‌های داخلی بود.

وی تصریح کرد:ریشه فتنه سال ۱۳۸۸ حداقل از سال ۱۳۸۴ در ایران کلید خورد وکارشناسان سیاسی معتقدند ۱۰ تا ۱۵ سال قبل نقشه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کیفیت و کمیت از قبل طراحی شده است که ریشه آن‌ها در سال ۸۸ رقم خورد.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های منسجم دشمنان برای طراحی فتنه سال ۸۸ در جاسوس خانه انگلستان و فرانسه در سال ۸۴ اتفاق افتاد، اعلام کرد: ارتباط گیری در ستاد‌های انتخاباتی سال ۸۸ توسط فرانسه و برگزاری جلسات افراد معلوم الحال در برخی شهر‌های کشور از برنامه‌های براندازی نظام در سال ۸۸ بود.

شعبانی ادامه داد:استفاده از خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های دروغ پراکنی مانند بی بی سی فارسی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی و شعار‌های طراحی شده دقیق از دیگر وسیله‌های دشمنان برای براندازی نظام در سال ۸۸ بود.

وی اضافه کرد: بی اعتبار کردن نظام حاکم با استفاده از روش‌های مختلف، تضعیف سرمایه‌های اجتماعی وکاهش وفاداری مردم به نظام از دیگر اهداف براندازی نظام توسط دشمنان در فتنه سال ۸۸ بود.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه از بین بردن انسجام اجتماعی و ایجاد تفرقه و دروغ پراکنی و ناکارآمدی نظام سیاسی از دیگر اهداف براندازی نرم علیه جمهوری اسلامی ایران در فتنه سال ۸۸ بود، گفت: مردم ما در طول دوران‌های مختلف زمانی که انقلاب اسلامی با چالش و تهدید رو به رو شد با حضور به موقع در صحنه وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند.

شعبانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب سال ۸۸، گفت: معظم له فرمودند: به هیچ عنوان از حق ملت نمی‌گذرم و هیچگونه بدعتی را قبول نخواهم کرد و اگر در هر صندوق و شعبه‌ای و حوزه انتخابیه اعتراض دارید بررسی شود، اما انتخابات ابطال نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بصیرت مردم هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به ویژه در خطبه نماز جمعه ورق را در انقلاب اسلامی ایران در سال ۸۸ برگرداند و بسیاری از افرادی که در کف خیابان‌ها حاضر شدند از رویه خودشان بازگشتند و موجب شکست انقلاب مخملی در ایران شدند.

شعبانی گفت: متاسفانه برخی از خواص ما به فتنه سال ۸۸ و برنامه ریزی‌های از قبل تعین شده برای اجرای آن و دخالت دشمنان خارجی اعتقادی ندارند و برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس ما هم خواهان رفع حصر خانگی سران فتنه هستند.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: بصیرت، حضور به موقع مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فتنه سال ۸۸ بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات