خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب در ادامه برنامه حضور در روستاهای این شهرستان، به همراه مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) و روسای کمیته‌های قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، به روستای نصرت‌آباد بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب سفر کرد و از نزدیک پای حرف دل مردم نشست.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۴۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب با تشکیل قرارگاه فرهنگی در این شهرستان، در راستای تبیین مسائل انقلاب و انجام کارهای فرهنگی در شهر و روستاها و همچنین شنیدن مشکلات مردم و پیگیری حل مسائل، اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

امام جمعه شهرستان تکاب، این هفته، شامگاه دوشنبه، در ادامه برنامه حضور در روستاهای این شهرستان، به همراه مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) و روسای کمیته‌های  قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، به روستای نصرت‌آباد بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب سفر کرد و از نزدیک پای درد دل مردم نشست.

وی در جمع مردم این روستا با تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: ما مدیون امام و شهدا هستیم؛ امروز همین امنیت به برکت انقلاب است؛ ما ضمن بیان مشکلات مردم از تریبون نماز جمعه وظیفه داریم خدمات 40 سال مسئولین انقلابی را در شهرها و روستا ها بیان کنیم.

به گزارش حوزه نیوز، امام جمعه تکاب با تاکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذیت می‌کند، مسئولین در قوای سه گانه به ویژه دولت و مجلس باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و قدردان آنان باشند.

ارسال نظرات