نشست بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام سالک
سالک در جمع اساتید بسیجی استان اصفهان در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی به ابعاد پیچیده این فتنه پرداخت و گفت در حماسه 9 دی 88 تجلی قدرت الهی مردم بودند.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۹۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست بصیرت افزایی در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های استان برگزار شد که سالک در جمع اساتید بسیجی  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی به ابعاد پیچیده این فتنه پرداخت و گفت در حماسه 9 دی 88 تجلی قدرت الهی مردم بودند.
وی در ادامه به تبیین ابعاد حماسه 9 دی ماه پس از گذشت 9 سال از فتنه 88 پرداخت و اظهار داشت: هشتم و نهم دی ماه برگ‌های زرینی در کتاب پیروزمند انقلاب اسلامی است.
سالک گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه بزرگ‌تری در راه است؛ همان‌گونه که 23 تیرماه 78 فتنه‌ای با هدایت عناصری که در وزارت کشور حضور داشتند، شکل گرفت و در سال 88 نیز شاهد همسویی جریان‌های نفوذی در برخی مسئولیت‌ها و ایجاد اضطراب و تردید در افکار مردم از سوی آنها بودیم.
وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند ماهیت انقلاب را تغییر دهد، اظهار داشت: بنابراین دشمنان فتنه‌هایی را طراحی می‌کنند تا ریشه انقلاب را بزنند. به دنبال این حرکت، آمریکا، عربستان سعودی، امارات و غیره جنگ‌های نیابتی را به خاورمیانه تحمیل کرده و القاعده، طالبان و در نهایت داعش را شکل دادند و در نهایت شکست فاحشی خوردند.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان 

ارسال نظرات