خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در نشست بصیرتی و سیاسی در جمع بسیجیان حوزه فجر سیه رود عنصر اصلی بصیرت را، داشتن روحیه و تفکر انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۴۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:  ولایت فقیه رکن رکین و عمود خیمه انقلاب است و مردم جایگاه والا و نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت این انقلاب، بارها و بارها تجربه کرده اند.

وی تاکید کرد: جامعه اسلامی ایران، مفتخر و خداوند متعال را شاکر است که در راس حکومت اسلامی فردی شجاع ، مدیر و مدبر، عالم و شجاع بنام نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشته که با تدابیر هوشمندانه، تصمیمات شجاعانه و موضع گیری های خردمندانه  قدرت بازدارندگی تولید و مسیر را به درستی مشخص می کند.

شریفی اظهارداشت: در این چهار دهه انقلاب اسلامی، دشمن انواع ترفند ها را در پیش گرفت، ما به واسطه داشتن تاریخ کهن اسلامی و نیز فرهنگ عاشورایی و حسینی، باید حواس‌مان را به خوبی جمع کنیم که مغلوب دشمن نشویم..

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی پایدار می‌ماند به این دلیل که نیت امام از ایجاد انقلاب در کشور، احیای اسلام ناب محمدی(ص) در جهان بود، و همین خلوص نیت موجب تقویت انقلاب اسلامی ایران شده است.

شریفی تاکید کرد: امروز باید به تاسی از شهدا در راه انقلاب اسلامی و ولایت که مسیر شهداست با جدیت گام برداریم.

وی با اشاره به توطئه استکبار در فضای مجازی و ماهواره ها، گفت: دشمن به دنبال تخریب بنیان خانواده ها و به تبع آن تضعیف انقلاب اسلامی است و برای حفظ این ارزش ها همه باید تلاش کنند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه نجات کشور از گزند حوادث، قرار گرفتن در مسیر الهی، ولایت مداری و ولایت پذیری است.

ارسال نظرات