خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در همایش پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح میانه از بازنشستگان خواست تا برای ایجاد اشتغال مضاعف در کشور با اجرای طرح های زودبازده اقتصادی، در عرصه کارآفرینی و طرح های ابتکاری ورود پیدا کنند
کد خبر: ۹۰۹۹۰۷۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه بازنشستگی نباید به عنوان پایان عمر مفید یک فرد تلقی گردد، اظهار کرد: نباید بگذارید ابتکارات و کارآفرینی ها و تجربیاتتان از بین برود.

وی اضافه کرد: هر فرد مبتکر با ارائه ابتکاراتش و هر فرد کارآفرین با ایجاد بسترهای لازم و اجرای طرح های اقتصادی زودبازده، خواهد توانست در عصر حاضر که بیکاری نفس مردم را بریده است، به تنهایی زمینه ایجاد ده ها شغل را برای جوانان کشور فراهم نماید.

  حجت الاسلام محمدی بر لزوم ورود بازنشستگان در مسائل فرهنگی و امور مساجد و محلات، تاکید کرد و افزود: شما می توانید با ارائه طرح های فرهنگی و انتقال تجربیات سازنده خود، حلال بسیاری از مشکلات جامعه گردید.

   رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح آذربایجانشرقی نیز در این همایش به تشریح فعالیت ها و اهداف تامین اجتماعی بازنشستگان پرداخت و گفت: دیدار با بازنشستگان نیروهای مسلح، اجرای همایشات و مراسم متنوع، رسیدگی به مشکلات و عیادت از بیماران تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح از جمله مهمترین برنامه های این اداره می باشد.

   عباس لطفی ارائه فعالیت های بیمه ای و حمایتی، تلاش در بهبود معیشت بازنشستگان و ارائه خدمات رفاهی به آنان و تقویت منزلت اجتماعی بازنشستگان نیروهای مسلح از جمله اهداف بنیادین این مجموعه است.

   همایش پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح و خانواده های آنان با حضور بیش از 400 نفر در شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات