تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک ،به تساوی بدون گل مقابل میزبان خود شهرداری تبریز رضایت داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۲۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز در اولین دیدار خود از دور برگشت لیگ یک فوتبال کشور در تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه اول این دیدار، شاگردان فراز کمالوند بازی را هجومی آغاز کردند و در چند صحنه دروازه تبریزی ها را با خطر مواجه کردند ولی موفق به گلزنی نشدند و در این نیمه به دلیل پارگی عضله پا، سید مهدی حسینی جای خود را به حسین احمدلو داد.

تبریزی ها هم در نیمه اول موقعیت هایی را ایجاد کردند که عملکرد خوب دفاع و سنگربان آلومینیوم آنها را از رسیدن به گل محروم کرد.

 آلومینیوم نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و ضربه سر خطرناک ابوالفضل قربانی به تیر دروازه تبریزی ها برخورد کرد، در ابتدای این نیمه مجید عیدی با دریافت کارت دوم خود از زمین بازی اخراج شد.

بعد از اخراج مجید عیدی تبریزی ها سراپا حمله شدند ولی باز هم راه به جایی نبردند و اراکی ها بازی را در دست گرفته و حملات پرتعدادی را روی دروازه وحید مهدی خانی ترتیب دادند ولی نتوانستند دروازه حریف سختکوش تبریزی خود را باز کنند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بدین ترتیب ،فراز کمالوند در اولین تجربه مربیگری خود با آلومینیوم در فصل جاری ، به تساوی در مقابل تبریزی ها بسنده کرد و با شکست اکسین از فجرشیراز ، با ۲۴ امتیاز و یک رده صعود، به خانه پنجم جدول رسید .

آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ یک، پنجشنبه ۲۷ دی ماه در اراک به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز خواهد رفت و شهرداری تبریز در این هفته استراحت خواهد داشت.

ارسال نظرات