خبرهای داغ:
شب گذشته اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی با استقبال اهالی رسانه استان و مسئولان ارشد همچون نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل کمیته امداد و دیگر مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۳۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دبیر علمی جشنواره از رسیدن 1127 اثر به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و گفت: 30اثر در بخش‌های مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شدند.
طبق اعلام هیئت داوران، در محور فرهنگ گردشگرپذیری این جشنواره، سحر فکردار از خبرگزاری فارس رتبه اول، یاسمین مولانا از خبرگزاری فارس رتبه دوم و نعمت مرادپور از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم را از آن خود کرد.
در محور اقتصاد مقاومتی، بهنام عبداللهی خبرنگار خبرگزاری مهر رتبه اول، پرویز انصاری از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و پرویز بابایی نیز از ایرنا رتبه سوم را کسب کرد.
مشکلات صنفی خبرنگاران، یکی دیگر از محورهای این جشنواره بود که کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس رتبه اول، نفیسه انصاری از پایگاه خبری عصر تبریز رتبه دوم و فرناز پورعباس از پایگاه خبری آناج رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.
در محور اشتغال‌زایی علی سلیمی از پایگاه خبری قلم‌پرس رتبه اول، طاهر خیری از خبرگزاری مهر، رتبه دوم و ناهیده خدادادی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه سوم این بخش را کسب کرد.
در بخش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، آناهیتا رحیمی از روزنامه طرح نو، قمر طالبی از روزنامه مهد تمدن و محمدرصا دهقان از پایگاه خبری تبریز بیدار به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
سامان عیوضی از خبرگزاری ایسنا به عنوان رتبه اول، رقیه غلامی از خبرگزاری بسیج به عنوان رتبه دوم و ساناز شهابی از پایگاه خبری مهر تبریز نیز توانستند جوایز محور دفاع مقدس را از آن خود کنند.
همچنین در محور خدمات اجتماعی کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس، پریا دادوند از روزنامه سرخاب و معصومه درخشان از خبرگزاری فارس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی از دیگر محورهای دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی بود که در این بخش نیز سیدیحیی مرتضایی از ایرنا، لیلا حسین‌زاده از فارس و آیتک اسماعیل‌زاده از ایسنا اول تا سوم شدند.
همچنین در محور بصیرت و دشمن‌شناسی مریم عباسی از خبرگزاری فارس رتبه اول، موسی کاظم‌زاده از خبرگزاری فارس رتبه دوم و ناهیده زمانی از پایگاه خبری ترجمان صبح رتبه سوم را از آن خود کرد.
در محور حقوق شهروندی نیز مهین انتظار از خبرگزاری صدا و سیما رتبه اول، نویده رئوف‌فرد از پایگاه خبری نصر رتبه دوم و فاطمه داداشی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین در حوزه عکس امیر صادقی از خبرگزاری فارس رتبه اول و سوم و وحید حبدی از خبرگزاری مهر رتبه دوم را از آن خود کردند.
در بخش طنز نیز لیلا حسین‌زاده از خبرگزاری فارس و در بخش کاریکاتور نیز نیما باوردی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
همچنین آثار نفرات برتر برای رقابت با خبرنگاران سراسر کشور، به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر ارسال شدند.

ارسال نظرات