خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار آذربایجان شرقی در نشست بررسی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز، گفت: شرایط کنونی کشور، شرایط یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و صنعت‌گران و تولیدکنندگان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۵۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: شعار اصلی ما حمایت از تولید است و وزیر صنعت نیز در این زمینه اختیارات خود را به مدیریت استان واگذار کرده است.
وی با بیان اینکه بحث اشتغال و بیکاری جوانان جدی‌ترین مشکل فعلی کشور است، افزود: ما ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی داریم و باید با حمایت از صنایع و بخش تولید، مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
پورمحمدی گفت: ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید بسترهای قانونی برای حمایت از تولید هستند و کسانی که مصوبات این ستاد را اجرا نکنند بازخواست می شوند.
وی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت بخش تولید باشند و این اراده نیز در استان وجود دارد، افزود: صنایع و واحدهای تولیدی هم ضمن ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، باید به دنبال بازارهای جدید و ارتقای کیفیت تولیدات خود باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر مسئولی در مسیر رونق تولید کارشکنی کند باید کنار برود، گفت: ما با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم .
وی با قدردانی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: افتخار می‌کنیم که این شهرک از شهرک‌های نمونه کشور است و حضور مدیران اجرایی در اینجا به معنی اهمیت آن است.
وی افزود: رسیدگی به مشکلات این شهرک و واحدهای تولیدی آن در دستور کار دستگاه‌های مسوول است و تا جایی که در توان و اختیارات استانی است برای حل مشکلات تلاش می‌کنیم.
پورمحمدی گفت: تولیدکنندگان و صنایع استان با وجود شرایط سخت اقتصادی خط تولید را سر پا نگه داشته‌اند و مسئولان اجرایی نیز باید برای حل مشکلات و رفع موانع از پیش پای آنان تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها