خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن آرزو دارد با تلخ کردن کام مردم و ایجاد ناامیدی به انقلاب ضربه بزند ولی این توطئه نیز مانند توطئه های گذشته آن ها نقش بر آب خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۷۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: مسوولان و رسانه ها باید با بیان دستاوردهای بسیار انقلاب اسلامی پیشرفت های حاصل شده را بیشتر و دقیق تر در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند تا این دستاوردها مغفول نماند و پیشرفت های چشمگیر نظام با گذشته مقایسه شود.
وی تاکید کرد: امسال شرکت گسترده مردم در برنامه های مختلف جشن 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن به علت شیطنت های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب برای آسیب رساندن به کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: بر این اساس هماهنگی و همکاری تنگاتنگ کمیته های اجرایی ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب با یکدیگر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضرورت دارد تا با اتحاد و همدلی برنامه ها در شان نظام طراحی و اجرا شود.
وی از اعضای کمیته ها خواست تا برنامه ها و طرح های خود را در کمترین زمان ممکن در اختیار ستاد استان قرار دهند تا در حد وسع و ظرفیت آذربایجان شرقی نسبت به برگزاری برنامه ها به نحو احسن در دهه فجر برنامه ریزی و هماهنگی شود.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب اسلامی همچنین اظهار داشت: ویژه برنامه های یوم الله 12 بهمن به خاطر سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران از اهمیت بالاتری برخوردار است بر این اساس انتظار می رود برنامه های این روز از جلوه بیشتری برخوردار باشد.
حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: برنامه های گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز اولویت داشته و باید با کیفیت و استقبال مناسب برگزار شود.

ارسال نظرات