با هدف معرفی آثار هنرمندان و حمایت از آن ها؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: پنجمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی شهرستان با حضور هنرمندانی از شهرستان های آذربایجان شرقی گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۸۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد جبارپور در حاشیه افتتاح این جشنواره اظهار داشت: موضوعات این جشنواره اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایرانی و اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، احیای دریاچه ارومیه و مناطق گردشگری عجب شیر است.
وی ادامه داد: در این جشنواره ١٢٠ اثر نقاشی و ٨٠ اثر دیگر در رشته های مختلف شامل قلم زنی، حکاکی، نقاشی روی سفال و مینا کاری تا بیست و چهارم دی ماه جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری عجب شیر در معرض دید علاقه مندان است.
جبارپور با اشاره به بخش جنبی این جشنواره اظهار کرد: برپایی نمایشگاه هنرهای سنتی شامل قلم زنی، حکاکی، نقاشی روی سفال و مینا کاری از بخش‌های جنبی این جشنواره است.
وی اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر و انجمن هنرهای تجسمی عجب شیر در حال برگزاری است.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی هنرمندان جدید در رشته های مختلف و حمایت از آنان، معرفی آثار منتخب هنرمندان رشته های تجسمی و جذب نیروهای جوان و آشنایی با فعالیت های جدید انجمن هنرهای تجسمی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها