خبرهای داغ:
سخنران یادواره شهدای سردرود مطرح کرد
سخنران یادواره شهدای سردرود و شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج، خطاب به مادران شهدا، گفت: شهدای ما از این جامعه و از دامن مادران پاکی چون شما برای مبارزه حق علیه باطل رفتند و با نثار خون امنیت و آرامش را به کشور هدیه آوردند.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۶۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آتش زر، افزود: دشمن با عفت و حجاب مبارزه می کند و می خواهد حجاب و عفت نباشد چراکه عنصر حیا، عنصر نجات یک جامعه است.

وی ادامه داد: دشمن سلاحی به نام فضای مجازی دارد و آن را گسترش می دهد تا عفت را از بین ببرد در هیچ جای دنیا فضای مجازی رها نیست حتی در اروپا هم بچه ها آزاد نیستند که راحت از فضای مجازی استفاده کنند ولی دشمن برای جامعه ما و عفت و حیا جامعه ما که ثمره خون شهداست برنامه ریزی دارد و می خواهد جامعه ما را به سمت بی ارزشی ها سوق دهد.

حجت الاسلام آتش زر اضافه کرد: دشمن راهش را پیدا کرده و می داند اگر حیا را از جامعه ما بگیرد همه چیز را گرفته و این نقشه دشمن نابود شدنی نیست مگر با زنده نگه داشتن اسلام و نهضت قیام امام حسین(ع) و یاد و خاطر شهدا، شهدایی که در اوج جوانی از تمام آرزوهای خود گذشتند و رفتند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادوآره شهدای سردرود و پاسداشت شهدای جبهه مقاومت در مهدیه سردرود به همت حوزه ام الائمه(س) سپاه امامت تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات