خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در آیین تجلیل از پرستاران درمانگاه نصر سپاه میانه با بیان اینکه مریض پیش از نیاز به درمان نیاز به محبتت و دلجویی دارد، اظهار کرد: برخورد محبت آمیز یک پرستار، التیام امراض بیماران را تسریع خواهد کرد و این رسالت پرستاران ماست.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۶۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

رسالت پرستاران بیش از درمان، دلجویی بیماران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بر جاری ساختن هرچه بیشتر رافت اسلامی در مراکز درمانی سپاه تاکید کرد. وی گفت: خدمت به مردم از ارزشمندترین عبادات است و مراکز درمانی سپاه باید در این عمل پیشگام باشند چرا که عملکرد این مراکز به نام سپاه، انقلاب و مکتب تشیع نوشته می شود و این مراکز، تریبون و ویترین عملکرد سپاه بوده و انتظارت مردم از این مراکز بسیار بیشتر از دیگر مراکز درمانی است.

  محمدی نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار را بالاترین افتخار برای آنان دانسته و اظهار کرد: این امر مسئولیت شما را در خدمت رسانی به مردم دو چندان می کند.

   وی با شاره به زحمات بی دریغ و شبانه روزی حضرت زینب(س) در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت، تصریح کرد: آوازه آنحضرت در زمین و آسمان ناشی از وابستگی و خویشاوندیش با ائمه و پیامبر(ص) نیست بلکه ولایت مداری اوست که از دوران کودکی تا پایان عمر در وجودش موج می زد.

   محمدی افزود: ایشان به امام خویش عشق می ورزید و و در واقعه عاشورا این عشق را به سرانجام مقصود رسانید و پرستاران ما نیز باید با الگوگیری از ایشان در عبادت، اطاعت، پاکدستی، حجاب و عفاف، یکه تاز باشند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز حضرت زینب(س) را بانویی کامل از همه جنبه ها دانست و مدیریت و رهبری ایشانرا در رهبری کاروان اسرا، حمایت از امام وقت، تحمل تمامی شماتت ها و فشارها و جراحات را بی نظیر دانست و افزود: پرچمدار اصلی و قهرمان کربلا که قیام اباعبدالله را به سرانجام رسانید، این بانوی بزرگوار بود و امروز وظیه ما استمرار راه ایشان است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد از پرستاران خواست تا با الگوگیری از رفتار و منش حضرت زینب(س) در ناملایمات، صبور بوده و در درمان امراض و دردهای جسمی و روحی مریضان کوشاتر باشند.

   آیین تجلیل از پرستاران درمانگاه نصر صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان سپاه میانه و دانش آموزان بازید کننده از این مرکز درمانی، برگزار شد.

 

ارسال نظرات