مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
اصلانی گفت: وقتی سن بلوغ جنسی پایین بیاید و از طرفی سن ازدواج هم افزایش یابد، آنچه که اتفاق می‌افتد رواج فساد و فحشا در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، با اشاره به تلاش سازماندهی شده برخی افراد برای افزایش سن ازدواج در کشور اظهار داشت: یک جریان نفوذی و داخلی در تلاش است تا با سیاه نمایی، ازدواج در سنین مناسب و یا به عبارت خودشان در سنین پایین را امری اشتباه و پرخطر نشان دهند.

وی تصریح کرد: این جریان نفوذی در مسیر تحقق اهداف شومشان حتی دست به ارائه آماری کذب از ازدواج های ناموفق در سنین پایین می زنند. تا جایی که بخش قابل توجهی از این آمارها مربوط به پدیده زشت فروش دختران در مناطق محروم کشور است که تعدادشان بسیار کم است و ما اصلا این موارد را ازدواج نمی دانیم اما آنها از این اقدامات به عنوان ازدواج های ناموفق در سنین پایین استناد می کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان یادآور شد: نظام آموزشی کشور به تدریج سن آموزش های جنسی را نیز کاهش داده است تا جایی که امروز در بسیاری از مهدهای کودک شاهد آموزش رفتارهای جنسی به کودکان هستیم. وقتی سن بلوغ جنسی پایین بیاید و از طرفی سن ازدواج هم افزایش یابد، آنچه که اتفاق می‌افتد رواج فساد و فحشا در جامعه است، چراکه نیازهای جنسی جوانان برانگیخته شده و شرایط ازدواج را ندارند.

 

ارسال نظرات