علی صالحی گفت : در ایام الله دهه فجر فعالیتهای تمام دستگاه های اجرایی استان ارزیابی می شود و در پایان ازدستگاه های که درمعرفی دستاوردهای انقلاب نقش پررنگی داشتند تجلیل به عمل خواهد امد .
کد خبر: ۹۱۰۴۷۵۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «علی صالحی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان ارزیابی می‌شود، گفت: در این راستا در پایان از دستگاه‌هایی که در معرفی دستاورد‌های انقلاب به‌صورت عملی مؤثر و نقش پررنگی داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی از راه‌اندازی پورتال خبر در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان اخبار این ایام را بایستی در این پورتال بارگذاری کنند تا اصحاب رسانه با مراجعه به این پورتال دسترسی آسان داشته باشند و همچنین درصددیم در این ایام پورتال وای فجر جهت منعکس اخبار دهه فجر راه‌اندازی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه با سال‌های گذشته متفاوت است، اظهار داشت: بنا به تقارن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر، فضاسازی‌های شاد در دستور کار قرار نگرفته است؛ کما اینکه هدف ما در این راستا سیاه‌پوش کردن چهره شهر نیست و چهره شهر متناسب با این ایام آذین‌بندی خواهد شد.
صالحی در بخشی از سخنان خود، مهم‌ترین ویژگی روابط عمومی‌ها را صداقت و مردمی بودن آن‌ها عنوان کرد و بیان داشت: درواقع این ویژگی در روابط عمومی استانداری یزد لحاظ شده است و این روابط عمومی به‌هیچ‌عنوان به جناح‌بندی‌های سیاسی توجه ندارد؛ چراکه این جناح‌بندی‌ها جلوی بسیاری از این استعداد‌ها را در این زمینه گرفته است.
این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده روابط عمومی استانداری یزد در ۱۱ ماه گذشته، تصریح کرد: زمانی که بنده در این مسئولیت قرار گفتم، این روابط عمومی به‌مانند یک بیمار در آی‌سی‌یو بود که تحویل گرفتم و در مدت این ۱۱ ماه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و در حال حاضر تمامی خبرنگارانی که در معاونت‌های استانداری پراکنده بودند، سازمان‌دهی شده و در حال حاضر اکنون در روابط عمومی مستقر هستند.
وی، احیا شدن شورای اطلاع‌رسانی استان توسط روابط عمومی استان را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: این شورا در چند سال گذشته اقداماتی خاصی نداشت؛ لذا در همین راستا دوباره توسط روابط عمومی احیا شد و ریاست این شورا بر عهده استاندار است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان یادآور شد: خوشبختانه روابط عمومی استانداری یزد کشور با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده از طرف وزارت کشور، رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات