فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان

نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه تعیین کننده است

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از برگزاری بیش از چهل عنوان برنامه با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان دلیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ؛سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت : بازگو کردن افتخارات و دستاوردهای چهل سال گذشته انقلاب موجب امیدواری جامعه به آینده و شکست هجمه رسانه ای جریان ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی خواهد شد

نباتی در ادامه گفت : ملت ایران علی رغم تمام دشمنی ها و سنگ اندازی های جبهه ی استکبار طی چهار دهه ی گذشته موفق به صعود به قله هایی شده که تا قبل از انقلاب حتی نزدیک شدن به آنها نیز قابل تصور نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در ادامه خاطر نشان کرد: پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در تمامی  عرصه های  علم و فناوری ، اقتصادی  ، کشاورزی  ، ورزشی ، صنعتی ایران را جزء برترین کشورها در رتبه بندی های بین المللی قرار داده است و این امر موجب شده تا جایگاه و  نقش مهمی در معادلات جهانی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود :در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ، استقلال و آزادی که از مهمترین شعارهای اوایل انقلاب بود کاملا محقق شده به صورتی که در هر عرصه ای منافع ملی ملت ایران  سیاست های جمهوری اسلامی را مشخص میکند نه منافع نظام سلطه و استکبار جهانی.

نباتی یادآور شد : برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز با هدف تبیین  این دستاوردهای  تدوین گردیده تا نسل جوان ایرانی نیز ایران مقتدر و مستقل سال های  بعد از انقلاب را به خوبی بشناسد.

نباتی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان مرکزی ، اردوی یکروزه ی خدمت رسانی در روستای راوه ، گلباران قبور مطهر شهدا ، مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی و نشست های روشنگری را از مهمترین عناوین برنامه های دهه فجر در دلیجان برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار