در آستانه چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی.
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرمانده سپاه بیجار با دو نفر از بازنشستگان این ناحیه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۱۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی همراه مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیجار با حضور در منزل دو نفر از بازنشستگان این ناحیه با آن‌ها دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده سپاه بیجار در این دیدار‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بازنشستگان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند.

وی افزود: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود، به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیرو‌های جدید قرار دهند.

شعبانی با تاکید بر اینکه تجربیات بازنشستگان میراث گرانبهای برای سپاه پاسداران است، گفت: بازنشستگان ما باید خاطرات خود را ثبت و ضبط کنند.

وی با اشاره به رشادت بازنشستگان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: بازنشستگان به عنوان انتقال دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شناخته می‌شوند و در دوران مختلف انقلاب اسلامی، جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح تضمین کننده اقتدار ملت ایران بوده و این اقتدار باید همچنان حفظ شود.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: حضور گسترده در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و به خصوص در زمینه‌های ورزشی مهم‌ترین خواسته از بازنشستگان است که باید مورد توجه مدیران کانون امور بازنشستگان قرار گیرد.

شعبانی با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر بازنشستگان با مجموعه شاغل سپاه خاطرنشان کرد؛ بهره مندی شاغلین و پرسنل جدید از تجارب ارزنده پیشکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آن‌ها با سپاه امکان پذیر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات