مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با «بسیج»:
اصلانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث مایوس شدن نظام سلطه شد، گفت: پیام اصلی انقلاب اسلامی که امام (ره) مطرح کرده بودند، ماهیتی فرهنگی، مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش های معنوی بود.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث مایوس شدن نظام سلطه شد، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان گونه که بسیاری از دولتمردان کشورهای غربی بویژه آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

 

وی ادامه داد: پیام اصلی انقلاب اسلامی که امام (ره) مطرح کرده بودند، ماهیتی فرهنگی، مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش های معنوی بود و نباید از این نکته غافل شد که دهه فجر براى کشورمان یک فرصت تاریخى بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج ساخت.

 

مسئول سازمان بسیج زنان در پایان خاطر نشان کرد: دهه فجر، مظهر شکوه و عظمت و فداکارى ملت ایران بود و عزّت، غیرت و شرف ایران و ایرانى، بلکه عزّت اسلام و مسلمین، در این دهه به‏ دست ملت مقاوم، شجاع و قهرمان ایران پایه ‏گذارى شد و نیاز است که قدردان این انقلاب باشیم، چرا که حاصل خون هزاران شهید است.

ارسال نظرات