یادداشتی از حیدر رحیم پور ازغدی به خبرگزاری «بسیج»:
من بر این باورم که تنها راه چاره اقتصاد مقاومتی بر این است که ولایت فقیه را آئینی برای تمدن اسلامی بدانیم و تا زمانی که حقیقتا با ولی فقیه بیعت نکنیم تمدن اسلامی محقق نمی شود. م
کد خبر: ۹۱۱۱۳۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

یادداشتی از حیدر رحیم پور ازغدی به خبرگزاری «بسیج» که در شرح ذیل آمده است:

بسمه تعالی                                                                              حیدر رحیم پور

تنها راه چاره   

من بر این باورم که تنها راه چاره اقتصاد مقاومتی بر این است که ولایت فقیه را آئینی برای تمدن اسلامی بدانیم  و تا زمانی که حقیقتا با ولی فقیه بیعت نکنیم تمدن اسلامی محقق نمی شود. مگر پیامبر اسلام ولی فقیه همه مردم روی زمین نبودند و به همت بلند خود نتوانستند در کشور اعراب جاهلی نتوانستند و آن همه اعراب جاهلی که قرآن آنانرا اشد کفر و نفاق می‌شناساند اسلام را به مردم شناساند پس چرا هنوز بیش از سه ده از رحلت حضرتش نگذشته بود اختلاف امت به آنجا رسید که معاویه متکبر روز از شکاف اختلافات بر کرسی خلافت نشیند و شعار انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق تبدیل به شعار الملک سیف کند و این پیروزیش نبود مگر برای اینکه نگذاشته بودند ولی فقیه در میان امت آئینی همگانی گردد. به انقلاب خودمان بپردازم امام با اینکه توانست ملت را امت سازد و شاه دو هزار و پانصد ساله از کشورش بیرون و ریشه استبداد را بخشکاند افقه مردم روزگار نبودند و یا امام خامنه ای فقیهی نیست که کشور را به عظمت امروز رسانیده؟!

و نیز مگر تمام همت ریاست جمهوری بر این نیست که برای رونق اقتصاد تا ممکن است بر صادراتمان بیافزاید . پس چرا این چنین بشود و اشک بریزد. روسیه بازرگانی را برای صادرات ایران دعوت می‌کند و بازرگان هنگامی که تشنگی آن شور را برای تولیدات ایران می‌بیند شگفت زده می‌گردد پس چرا ایران چنانکه باید تولیدات خود را به روسیه صادر نمی‌کند تا فقط در ظرف چند ماه همه مشکلات مالی ایران برطرف شود؟! بازرگان برای صادرات ایران با شریکی روسی بر آن میشوند که طرف روسی دفاتری در روسیه بازکند و او به صادراتی که روسها تشنه آنها می‌باشند بپردازد و طرف روسی با مخارج بسیاری سه دفتر یکی برای فروش فرشهای ماشینی و یکی برای صنایع دستی و دیگری برای فروش مبلمان که قیمتهای آنها را آنچنان سرسام آور میگفت که نمی‌توانمبنویسم و برای فرستادن آنها به ایران برمی‌گردد و به او می‌گویند صادرات مبلمان ممنوع است؟!

با اینکه تولیدکنندگان مبلمان سخت گرفتار بی‌پولی و مشتریان ایرانی تولیدات آنان را کمتر می‌خرند بازرگان فکر می‌کند پاسخ شریک روسی را که فروشگاه‌ها را خریده چه بدهد و من می‌گویم بار دیگر هرگاه که ولی امر امور افقه رشته نباشد و کار را به دست برکرسی پریدگان باشد. وضع چنین است و دگربار یادآور می‌شوم تا ولایت فقیه آئینی همگانی نگردد و در هر رشته و هر پست و مقامی کار به دست افقه و اعلم به رشته نباشد ما هرگز به تمدن والای اسلامی نمی‌رسیم و چه مافیای ضد اقتصاد مقاومتی می‌تواند با نفوذ دادن ولی های خود در هر اداره و بانک و گمرک تمام صادرات و واردات را در قبضه خود داشته باشد.

ارسال نظرات