خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ملت سرافراز ایران اسلامی با هدایت الهی و به اتکاء اندیشه‌ی دوران‌ساز حضرت امام خمینی رحمه‌الله و راهبری‌های جانشین صالحش با شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب پرشکوهش، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کردند و وارد فرآیند بزرگ و جهانی چهل سال دوم شدند.


به همین مناسبت و در ارزیابی سرگذشت راه طی شده و مسیری که پیش روی ملت بزرگ ایران است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای تفصیلی را در تبیین «گام دوم» برای پیشبرد انقلاب اسلامی به نگارش درآورده‌اند.


متن بیانیه‌ی تفصیلی رهبر انقلاب اسلامی در روزهای آینده منتشر خواهد شد. ما نیز در جمع راهپیمایان روز 22بهمن حاضر شدیم و نظرات مردم را در مورد سمت و سوی پیام و کلام رهبر انقلاب در این برهه تاریخ انقلاب جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

 

آقای موسوی یکی از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروز  فجر پیروزی و سربلندی چهل سالگی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه وظیفه کوچک ما در قبال امام و شهدا است .

وی با اشاره به پیروی همه مردم از دستورات مقام معظم رهبری در تمام عرصه ها و زمانها افزود:  تمام آحاد ملت ایران با این حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر دهان آمریکا، یاوه گویان ، استکبار، بیگانگان و گول خوردگان داخلی مشت محکمی می زنند.

 موسوی با اشاره به پیام رهبر انقلاب که به زودی منتشر خواهد شد گفت: فرمایش رهبری فصل الخطاب است زیرا باید این انقلاب به صاحب اصلی خود که مهدی موعود (عج) است برسد و دشمنان هر کاری انجام دهند  نمی توانند جلویمان را بگیرند و ما را از خط ولایت جدا کنند.

وی عنوان داشت: ما به فرمایش رهبر خود ایمان داریم و مطمئن هستیم که انشاءالله همین گونه خواهد بود چرا که انقلاب ما برخواسته از دین، ایمان  و شور حسینی است  و با رهنمودها و روشنگری های رهبر شجاع و آزاده اداره می شود هرگز شکست نخواهد خورد  و دشمنان هر چقدر هم توطئه و نقشه بکشند  نمی تواند کاری بکنند .

   موسوی با بیان اینکه ما هرگز از انقلابمان و آرمانهای آن دست نخواهیم کشید گفت: انقلاب ما در واقع همان اسلام است و اگر انقلاب را از دست بدهیم اسلام را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه گوش به فرمان رهبر باشیم ادامه داد:  شرکت کردن در این مراسم وظیفه همه ما است و مبادا گول سخنان یاوه دشمنان را بخوریم و همواره باید تابع رهبرمان باشیم  که به سرنوشت ملتهای منطقه دچار نشویم.

آقای شکیبایی یکی از شهروندان بیرجندی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) که " در آینده آنهایی پرچم اسلام را بر افراشته نگاه می دارند که صبر و بصیرت دارند" گفت: ما امروز پایبند انقلاب هستیم و نتیجه 40 سال صبر و بصیرت مردم را می بینیم و دشمنان مانده اند چکار کنند چون نقشه هایشان به نتیجه نمی رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این سالهای اخیر اکثر پیام ها و خطاب های  رهبری اقتصادی و سازندگی بوده است.

این شهروند بیرجندی افزود: در طول تاریخ هرگاه مردم، اسلام به نفعشان بوده پای اسلام مانده اند و هرگاه اطاعت از اسلام باعث به خطر افتادن جان و منافع افراد می شود عده ای عقب می نشینند مثل زمان امام حسین علیه السلام.

وی بیان داشت: تکلیف ما امروز این است که در این 40 سال که پای انقلاب ایستاده ایم رمز موفقیت ما ایستادگی تا پای جان برای حفظ اسلام بوده است و همچنان این صبر و استقامت را حفظ کنیم.

 

یکی دیگر از شهروندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امروز و در چهل سالگی انقلاب  اسلامی هدف ما از حضور در صحنه رسیدن به کمال نهایی انسان که فلسفه وجودی انسان و هدف خلقت است.

حجت الاسلام تخریجی  افزود:  تمام راهپیمایی ها و مشکلات و سختی هایی که در راه انقلاب متحمل شویم در راستای رسیدن به هدف خلقت بشر است  که خدای متعال برای انسانها ترسیم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز برای جواب دادن به ندای فطرت خودمان که کمال هر انسان آزاده است به صحنه آمدیم افزود: آمده ایم به دنیا پیام دهیم تمام ما ایرانیها دوست داریم که هم خودمان و هم کشورمان و سراسر دنیا به هدف خلقت برسند.

این شهروند بیرجندی ادامه داد: ملت ایران همان طور که رهبر فرمودند از ملت زمان رسول اکرم و ملت زمان امام حسین بالاتر است  حقیتا این طور است و دشمنان فهمیدند و می دانند که ملت ما به مرحله رشد و کمال رسیده است.

وی ادامه داد: پیام ما به جهان است که ما تا آخرین نفس پای انقلاب و آرمان های امام و در کنار رهبرمان ایستاده ایم و از ملت و ارزش ها و هدف انقلاب دفاع می کنیم تا پرچم این نهضت را به دست حضرت حجت (عج) برسانیم.

تخریجی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در روزهای آینده افزود: پیام رهبری همیشه  امید به آینده است و به ملت نوید و امید می دهند که خدای متعال وعده داده که ملت ما را به عالی ترین درجات برساند.

 

خانم صادق از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: علت حضورمان این است که ثابت کنیم پای انقلاب هستیم و به دشمن اعلام می کنیم که همه نسل های ایران پای انقلاب هستند.

وی با اشاره به پیام رهبری خطاب به مردم در روزهای آینده افزود: انقلاب اسلامی  تنها انقلابی در دنیاست که با حفظ دستاوردها به این مرحله در 40 سالگی رسیده است و با وجود مشکلاتی که مردم دارند و با وجود فشارها و تحریم های خارجی وجود ما پای اصل انقلاب هستیم.

این بانوی انقلابی با تأکید بر اینکه تنها رمز موفقیت انقلاب اصل ولایت و رهبری است گفت: یکی از دلایلی که کشورهای دیگر نمی توانند موفقیت کسب کنند نداشتن رهبری و امام است و رهبری امام خمینی بود که زمانی تمام قدرت عالم در شرق و غرب خلاصه می شد امام قیام کرد و پوزه قدرت ها را درهم شکست.

وی با بیان اینکه تنها رمز موفقیت انقلاب داشتن رهبر با بنیان فکری اسلامی است گفت: امروز اگر انقلاب به 40 سالگی رسیده به دلیل وجود رهبری است که بالای سر نظام ایستاده اند و اجازه تعدی به دشمنان را نداده اند.

صادق خاطرنشان کرد:  اگر ما امروز خدای ناکرده دست از حمایت از ولایت بکشیم انقلاب به بیراهه کشیده می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها