معاون علمی مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان تشریح کرد

از تولید ۱۰ اپلیکیشن درسی و آموزشی تا برپایی ۲۰۰ میز مشاوره تحصیلی در هفته بسیج در کارنامه درخشان "رزمندگان"

برگزاری مسابقات مختلف علمی همچون لیگ پایا، برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی و آمادگی پیش از کنکور و تمرکز زدایی فعالیت ها از تهران در جهت تحقق عدالت آموزشی از جمله برنامه هایی است که مؤسسه رزمندگان دنبال می کند.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۷۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید حسام نوربخش معاون علمی مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان در نخستین همایش مدیران مدارس این مؤسسه که در محل سازمان های اقشاری بسیج برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان در سال های اخیر سعی کرده با بروزرسانی رویه های خود، بیش از پیش به حوزه تربیت نخبگان ورود کند.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که شاهد آن بودیم، تولید 10 اپلیکیشن درسی و آموزشی توسط مؤسسه رزمندگان بود که پس از قرارگیری بر روی مارکتینگ‌ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

نوربخش افزود: برگزاری مسابقات مختلف علمی همچون لیگ پایا، طراحی و تولید کاربرگ های آموزشی متنوع، برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی و آمادگی پیش از کنکور که 6 مرتبه در طول سال برگزار می شود، ارائه مشاوره های تحصیلی و علمی با شبکه ای گسترده در کشور و تمرکز زدایی فعالیت ها از تهران در جهت تحقق عدالت آموزشی از جمله برنامه هایی است که مؤسسه علمی و آموزشی رزمندگان آن را دنبال می کند.

معاون علمی مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان به خدمات اجتماعی ویژه این مؤسسه در حوزه مشاوره های تحصیلی اشاره کرد و گفت: ما با حدود 400 مشاوری که در سراسر کشور داریم، ظرفیت و گستره خوبی در حوزه ارائه مشاوره های علمی و تحصیلی در اختیار داریم و از این ظرفیت در ایام هفته بسیج سال جاری استفاده کردیم حدود 200 میز مشاوره تحصیلی و علمی را در نقاط مختلف کشور بخصوص مناطق کم برخوردارتر برپا کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار