خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار:

مهندسان، سرمایه های تخصصی کشورند

معاون عمرانی استاندار قزوین با صدور پیامی ۵ اسفند، گرامیداشت روز مهندس را به جامعه مهندسان استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، با صدور پیامی ۵ اسفند، گرامیداشت روز مهندس را به جامعه مهندسان استان تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل می باشد:
مهندسان به عنوان سرمایه های تخصصی کشور در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار و نوآوری هستند و نقش اساسی و حرفه ای آنان در توسعه عرصه های مختلف برهیچ کس پوشیده نیست.
پیشرفت و سازندگی هر جامعه ای در گرو نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل مختلف و ارائه راهکارهای نوین می باشد و مهندسان در این زمینه قادرند با بهره‌مندی از قدرت تجزیه و تحلیل یکی از اهرمهای یاریگر و مهم باشند و رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی بالاخص در این برهه زمانی حساس که از هر سو مورد هجمه معاندین قرار گرفته ایم، به نحو احسن به مرحله اجرا در آورند.
پنجم اسفند زادروز خواجه نصرالدین طوسی که در تقویم ملی کشور روز مهندس نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تاضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد استان تبریک و تهنیت عرض نمایم . امید است همواره شاهد توفیقات روزافزون این قشر پرتوان در کمک به توسعه و پیشرفت استان باشیم.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار