خبرهای داغ:
جانباز دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای مسجد شهید کاظمی آبیک:
جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهدا به تبعیت از حضرت زهرا فدایی ولایت بودند و بهترین دستاورد خود را که جانشان بود در راه خدا فدا کردند
کد خبر: ۹۱۱۵۱۸۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا ابراهیمی از جانبازان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای مسجد شهید ایمانعلی کاظمی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کرد: ایامی که پیش رو داریم ایام ولادت حضرت زهرا می باشد و شهدا نیز به تبعیت از حضرت زهرا فدایی ولایت بودند و بهترین دستاورد خود را که جانشان بود در راه خدا فدا کردند و با خدا معامله کردند و شهادت رزق عند ربهم آنها بود و البته شهدا نیز مخلصث و با تقوا بودند.
وی افزود: بعضی از مسایلی که در داخل کشور اتفاق می افتد مربوط به دشمنان خارجی نمیباشد بلکه صحنه گردان اصلی اینها منافقین داخلی هستند که سرباز دشمنان در داخل کشورند و ما از خون شهدا و برکت رهبری داهیانه و پیامبرگونه امامین انقلاب اسلامی به این عزت و اقتدار رسیدیم که نقش برجسته ای در منطقه داریم و البته نیروهای مسلح نیز آبرو به کشور دادند.
ابراهیمی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سربازان سبزپوشی هستند که در راه خدا جهاد میکنند ماهم خدا را بابت این نعمت شکرگذاری میکنیم که سپاهیانمان با طراوت و با نشاط در خدمت انقلاب اسلامی میباشند.
وی متذکر شد: یکی از موانع ظهور امام زمان (عج) خود ما هستیم که با اعمال و رفتار خودمان مانع حضور امام زمان میشویم و باید در فتنه های آخر الزمان و فتنه های پیش رو بصیرت داشته باشیم و تابع ولایت فقیه باشیم که امام امت فرمودند پیشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.
این جانباز دفاع مقدس بیان کرد: پیاده روی اربعین یکی از مظاهر و جلوه های قدرت شیعیان است و عامل مهم بصیرت است و البته حضور مردم در 22 بهمن نیز حضور گسترده ای بود که نشان دهنده گسترش بصیرت است .
وی در خاتمه متذکر شد: اگر وصیت و سفارش شهدا را انجام ندهیم شهدا در روز قیامت جلوی مارا خواهند گرفت و ما را مورد مواخذه قرار خواهند داد و برای اینکه وصایای شهدا زمین بیافتد دشمن نیز بیکار نیست و هر آن برای گمراه کردن ملت ما برنامه دارد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها