خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: اگر روزی مشکل غرب جلوگیری ازخرید تسلیحات ابتدایی توسط ایران بود امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی محتاج به یک ائتلاف برزگ می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۰۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در جمع اعضای سپاه این ناحیه با اشاره به بیانیه رهبر معظم لنقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، ماموریت های مختلفی را بر جوانان واگذار نموده اند.
وی ادامه داد: یکی از آن ماموریت ها، شناخت دشمن واقعی است، ایران مقتدر امروز هم مانند آغاز انقلاب، با چالش های مختلفی که از سوی مستکبران ایجاد می شود روبه رواست اما امروز با ابتدای انقلاب تفاوتی کاملا معنادار دارد.
صادقی بیان کرد: اگر آن روز چالش ها با کوتاه کردن دست بیگانگان، تعطیلی سفارت رژیم صهیونیسمی در تهران و رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشورع آمریکا از منطقه غرب و جنوبغرب آسیا است.
این مسوول اضافه کرد: امروز مسئله دشمنان حمایت جمهموری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: اگر آن روز مشکل غرب جلوگیری ازخرید تسلیحات ابتدایی توسط ایران بود امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی محتاج به یک ائتلاف برزگ می باشد.
صادقی تبیین کرد: با توجه به بیانات مقام رهبری و ماموریت های جوان ها در گام دوم انقلاب توجه با فرهنگ شهدا و آرمان های بلند آنها و پاسداشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اقداماتی است که در گام دوم باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه این جلسه سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان با تاکید بر هماهنگی تعامل و همراهی و همکاری فرماندهان حوزه ها با رابطین نمایندگی جهت پیشبرد برنامه های حوزه ها ابراز کرد: هر چه با هماهنگی بیشتری فعالیت های خود را ادامه دهیم می توانیم به دستاورد های بزرگتر و مطلوب تری برسیم.
وی عنوان کرد: وحدت سبب می شود راه های دشمن برای ضربه زدن به ما کمتر شود و مطمئنا همه در کنار هم قدرت بزرگتری برای رویارویی در هر اقدامی هستیم.
فرمانده سپاه تاکستان در پایان گفت: امروز دشمنان ما در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند که ما باید با هوشیاری و بصیرت خود فتنه و توطئه آنها را خنثی کنیم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها