خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری ۲۲۰ برنامه طی هفته زن در شهرستان همدان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان همدان و در پایگاه‌های مقاومت ویژه بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۳۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

برگزاری ۲۲۰ برنامه طی هفته زن در شهرستان همدانشهلا شیخ علیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت زهرا(س) و همچنین سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: زندگی حضرت زهرا(س) شاخص الگوی واقعی برای مسلمانان به ویژه زنان جامعه اسلامی است.

وی در خصوص هدف برگزاری جشن‌های هفته زن، گفت: هدف از برگزاری این جشن‌های در هفته زن بزرگداشت شعائر اسلام، گرامیداشت جایگاه بانوان در جامعه و گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان در راستای اعتلای فرهنگ اجتماعی نقش مثبتی خواهد داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: از دیگر اهداف این جشن‌ها تبیین جایگاه والای حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زنان و ترویج سبک زندگی ایشان و الگوی برتر و تبیین نقش مادری است.

وی افزود: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان همدان و در پایگاه‌های مقاومت ویژه بانوان در قالب جشن، نشست، نمایشگاه، جشنواره، مسابقه و ... همراه با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، مولودی‌خوانی و اهداء بسته‌های فرهنگی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

شیخ‌علیان گفت: این جشن‌ها با افزایش آگاهی بانوان نسبت به نقش تأثیرگذار زن در مدیریت و تحکیم بنیان خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تبیین نقش زنان در اقتصاد خانواده است.

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته زن، گفت: جشن «نگین آفرینش» با تأکید بر خانواده معظم شهدا، بانوان ایثارگر، بانوان موفق و توانمند و فعال مساجد، تجلیل از بانوان کارآفرین، تجلیل از مادران و زنان نمونه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نغمه‌های قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته زن برگزاری جشن میلاد کوثر است که روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی امام علی(ع) با حضور ۳ هزار نفر از بانوان شهرستان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار