خبرهای داغ:
سرهنگ هاشم پور فرمانده لشکر 14امام حسین (علیه السلام ) در لنجان گفت: این خدمات که توسط بسیجیان و هر نفری که تفکر بسیجی داردانجام شود خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۵۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان سرهنگ هاشمپور فرماندهی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) در حاشیه افتتاح یک باب منزل مسکونی که توسط گروه جهادی سید الشهدای شهر چمگردان ناحیه لنجان ساخته شده بود  ، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند" بهترین مبارزه با استعمار خدمت رسانی به مردم است." گفت : انصافا این خدمات که توسط بسیجیان و یا هر عزیزی که  روحیه بسیجی دارد انجام شود ویا هر کسی که تفکر انقلابیگری ، جهاد و خدمت رسانی به مردم داشته باشد  انجام شود کار بسیار خوبی است وستودنی است.

فرمانده 14 امام حسین(علیه السلام) ادامه داد: ما همه باید دست به دست هم بدهیم و به هم کمک بدهیم ، به یاری هم بشتابیم و خداوند هم به ما کمک می دهدو مارا یاری می کند و وقتی که همدیگر را دوست داشته باشیم و درحق هم دیگر کاری انجام بدهیم قطعا خداوندهم الرحم الراحمین است و نگاه ویژه ای به همه ما دارد .

ایشان در پایان از تمام بسیجیان گروه های جهادی ، کارکنان ومسئولین ذوب آهن ، شهردار وپرسنل شهرداری ، شورای اسلامی شهر و هر کس که به طریقی در این راه قدم برمی دارد تشکر نمود.

گروه جهادی سید الشهدا شهر چمگردان  و گروه جهادی مرصاد دو باب منزل مسکونی دیگر نیز در حال ساخت داشتند که توسط مدعوین مورد بازدید قرار گرفت . و راهکارهای لازم توسط سرگرد بخشی جانشین ناحیه مقاومت بسیج لنجان  به گروه جهادی یادآوری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها