خبرهای داغ:
نشست ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رییس حوزه هنری قزوین و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۳۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در جلسه ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی «مریم بیدخام» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به اهمیت هنر و نقش هنرمندان در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخته گفت: هنر فضای جامعه را تلطیف می کند به همین خاطر هنرمندان متعهد با بهره گیری از این ظرفیت و امکان می توانند در خدمت زندگی فردی و اجتماعی به کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی موثر واقع شوند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا دستگاه های استان با طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی به ایجاد فضای بانشاط و تعمیق ارزش های دینی همت گمارند.
در این جلسه رییس حوزه هنری قزوین گفت: 20 تا 27 فروردین فرصت مغتنمی است تا در شروع سال با آرمان های شهیدان به ویژه سید شهیدان اهل قلم پیمان ببندیم. علی هوشمند یادآور شد: در نظر داریم با همدلی و همفکری دستگاه های فرهنگی و هنری علاوه بر ارتقای کیفی برنامه ها در هزینه ها نیز صرفه جویی نماییم
این مسوول فرهنگی خاطرنشان کرد؛ طبق سنت حسنه سال های گذشته این ایام مبارک با عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین همچنین دیدار با استاندار آغاز می شود و طی همان ایام برنامه های متعدد فرهنگی و هنری توسط واحد های تخصصی این مرکز طراحی و اجرا می شود که مشروح آن در نشست رسانه ای به اطلاع عموم خواهد رسید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها