خبرهای داغ:
رییس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبر داد:
علیخانی گفت: طی 10 ماهه سال جاری، 11 هزار نفر ساعت دوره آموزش ایمنی عمومی ویژه کارگران و کارفرمایان در قزوین برگزار شده است
کد خبر: ۹۱۱۷۲۷۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

محمد علیخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: باتوجه به جایگاه و نقش آموزش در ارتقای سطح ایمنی و اهمیت فرهنگ سازی آن در کارگاه های مشمول قانون کار، برگزاری دوره های آموزش ایمنی عمومی ویژه کارگران و کارفرمایان از الویتهای مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

رییس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد:کارگران ساختمانی استقبال زیادی از این دوره ها داشته و خواستار ادامه این روند می باشند.

وی در ادامه افزود:کارگران و استادکاران صنعت ساختمانی از آموزش ایمنی ابراز خرسندی کرده و افزایش این آموزش ها به ویژه در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی را خواستار بوده اند و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با توجه به این امر، در صدد استمرار این کارگاهها می باشد.

وی گفت: با توجه به بالا بودن شدت حوادث ناشی از کار در حوزه ساختمان با همکاری و هماهنگی رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان البرز حدود 650 نفر ساعت آموزش ایمنی کارگران ساختمانی توسط بازرسان کار اداره شهرستان البرز در بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

علیخانی اظهار کرد: در کل استان نیز حدود 2 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی عمومی ویژه کارگران ساختمانی تا پایان دی ماه سال جاری ارائه شده است که به حدود چهار هزار نفر ساعت تا پایان سال 97 افزایش خواهد یافت.

وی گفت:در کل طی 10 ماهه سال جاری، 11 هزار نفر ساعت دوره آموزش ایمنی عمومی ویژه کارگران و کارفرمایان در قزوین برگزار شده است
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها