خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به آیات قرآن که به انفاق و زکات تاکید دارد،گفت: پرداختن به امور بندگان و کمک به نیازمندان یکی از کارهای ارزشمند و با برکت و حرکت به سمت تمدن اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۴۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در همایش ازدواج آسان در مجتمع غدیر بیرجند با اشاره به اینکه در آستانه ماه رجب قرار داریم گفت: ماه رجب، شعبان و رمضان درمیان سایر ماه های سال به مانند قله هستند و از درجه بالایی برخوردارند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به فرمایش پیامبرکه فرمودند: رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است، افزود: همان طور که امام راحل فرمودند: خداوند ماه رجب و شعبان را مقدمه ورود معنوی به ماه مبارک رمضان قرار داده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به آیات قرآن که به انفاق و زکات تاکید دارد، افزود: توجه و پرداختن به امور بندگان یکی از کارهای ارزشمند و پرخیر و برکت است که در سایه دین و حکومت اسلامی محقق می شود.

وی با اشاره به تامین 30 سری جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند استان توسط قرارگاه محرومیت زدایی و خیرین گفت: امیدواریم درآغاز گام دوم انقلاب که بحث دولت سازی و حرکت به سمت تمدن اسلامی مطرح است این گونه اقدامات ادامه دار باشد و از برکات آن جامه بهرمند شود.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس که تمام کشورهای جهان دربرابر ما صف آرایی کردند با مقاومت و ایثار موفق به شکست دشمنان شدیم و با ناامید کردن دشمن توانستیم درس و الگو بزرگی به جهان ارائه کردیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور که  دشمنان ما درسطح بین الملل همچون آمریکا، اروپا خبیث و کشورهای منطقه که دست نشامده غرب هستند و افراد دل باخته فرهنگ غرب که جنگ اقتصادی را بر علیه ما به راه انداختند، در چنین شرایطی افرادی که به فکر دستگیری از نیازمندان و کمک به هم نوع خود هستند شایسته تقدیراند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها