جدیدترین اثر رضا قاسمی از نویسندگان مطرح استان مرکزی تحت عنوان «آسمان پنج ضلعی» در اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۴۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید طبیب زاده معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین رونمایی کتاب "آسمان پنج‌ضلعی"گفت: طی سال 96، 150 عنوان کتاب در استان مرکزی به چاپ رسیده که بخش عمده‌ای از کتاب‌ها تألیفی و چاپ اول بودند.

وی افزود: ۲۰ ناشر فعال در این استان فعالیت می‌کنند که اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی پس از چاپ کتاب طبق دستورالعمل های اجرایی به‌منظور حمایت از ناشران تعدادی از کتب را خریداری می‌کند.

طبیب‌زاده ادامه داد: امروز آن چیزی که باعث رشد و تعالی فرهنگ جامعه می شود ترویج کتابخوانی و افزایش مطالعه است و مطالعه هم می تواند سطح آگاهی ها را بالا ببرد و هم اینکه جامعه را از بروز خطرات و آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در پایان این مراسم کتاب "آسمان پنج‌ضلعی " به قلم رضا قاسمی از نویسندگان برجسته استان رونمایی شد. این کتاب در پنج بخش "آسمان پنج‌ضلعی" ،"رقص آتش"، "عقرب‌های کاغذی"، "سولاریوم"، "بیست‌وچهار فریم" و "رئیس بزرگ" نگارش شده است و به گفته نویسنده کتاب هنر به زبان جنگ به رشته تحریر درآمده و راوی آن یک سرباز است.

ارسال نظرات