امام جمعه جلفا گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) از مساجد بوده است، تداوم این مسیر نیز باید از مساجد باشد.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۲۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالار سنجری با بیان این‌که کانون های فرهنگی هنری به دلیل این‌که در مساجد فعالیت دارند، نقش اساسی در تحقق اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی ایران می توانند ایفا کنند، خاطرنشان کرد: مخاطب بیانیه دوم انقلاب، جوانان هستند، کانون های فرهنگی هنری نیز میزبان جوانان هستند، بنابر این کانون های مساجد در تحقق بیانیه دوم گام انقلاب که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صادر شده، نقش اساسی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به معنای واقعی کلمه در تعالی فرهنگی جامعه اثرگذار باشند، افزود: باید شأن و جایگاه این مراکز به خوبی تعریف و مشخص شود که قرار است چه نقشی در اصول فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی ایفا کنند.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به این‌که نقشه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب باید به تناسب رویکرد بومی هر منطقه و شهر تدوین شود، تصریح کرد: در شهرستان جلفا چهار کارگروه برای تدوین نقشه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شده که اعضای کانون های مساجد نیز در کارگروه ها نقش دارند، امیدوارم به زودی این سند راهبردی در منطقه عملیاتی شود.

 

ارسال نظرات