معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از آغاز سومین جشنواره رسانه در راهیان نور مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۰۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از آغاز سومین جشنواره رسانه در راهیان نور مازندران خبر داد.
سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی  با اشاره به اینکه راهیان نور حرکتی عظیم در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: رزمندگان و شهدای جبهه حق در طول 8 سال مقاومت و ایستادگی درس ایثار، از خود گذشتگی، پیروی محض از رهبری جامعه اسلامی را نهادینه کردند.
وی یادآور شد:  همانگونه که شهدا و رزمندگان با فداکاری سینه ها و جانها را در مقابل تهاجم سخت دشمنان و مستکبرین ظالم قرار داده و امنیت کشور  را به یادگار گذاشته و چشم طمع استکبار را کور کردند  امروز بر همگان فرض است تا از دستاورد بزرگ جنگ تحمیلی برای تقویت فرهنگ اسلام و مکتب ائمه معصومین(ع) دفاع جانانه کنیم.
این مسئول امنیت ،  اقتدار و عزت امروز را مرهون یکدلی دوران دفاع مقدس برعلیه دشمنان دین و میهن دانست  و افزود: این پیروزی دارای رمز نابی بود که با حفظ آن در همه ادوار می توانیم علیه دشمنان جنگ های سخت و نرم فائق آئیم، لذا راهیان نور فرصتی در تجدید خاطر برای عبور از هنگامه سخت است تا نسل های جدید با باز خوانی تاریخ حماسه اتکا به خدا را در برابر همه دست های شیطانی  برای پیروزی در نظر گیرند.
وی حفظ فرد و اجتماع در برابر جنگ فراگیر و بزرگ در عین حال نرم دشمنان را بواسطه ایمان به خدا قطعی خواند و ادامه داد: کاروانهای راهیان نور در سرزمین عملیاتی دوران دفاع مقدس همواره گم کرده ای را جسجو می کنند که منتج به پیروزی گردد، لذا رسانه ها وظیفه دارند تا در این راه با باز خوانی جزئیات دفاع مقدس، راه دفاع در برابر جنگ نرم را فرهنگ سازی نمایند.
سرگرد ابراهیمی اظهار داشت: با راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور و استقرار آن از بیستم اسفند در خوزستان( هفت تپه و خرمشهر) رسانه های استان مازندران با همراهی کاروانها راهیان نور تمامی مطالب، اخبار، گزارش و تصاویر رسانه ای را می توانند به مدیریت این قرارگاه ارسال نمایند تا ضمن نشر در سایر رسانه ها و خبرگزاری بسیج مازندران در سومین جشنواره رسانه ای راهیان نور  شرکت نمایند.
ابراهیمی گتابی افزود: امسال مقرر گردید تا همزمان با حرکت کاروانهای راهیان نور از سراسر شهر ها و مناطق مازندران  یک رسانه یا خبرنگار اعزام شده و برنامه های آنرا  پوشش و پس از انعکاس به قرارگاه رسانه ای شهید کابلی مستقر در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از طریق پیام رسانهای سروش و تلگرام انتقال دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها