خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

مردم آذربایجان شرقی 15میلیارد و 200میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح آمار جشن نیکوکاری امسال گفت: مردم نیکوکار استان با اهدای 15 میلیارد و 200 میلیون تومان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شادی عید را با نیازمندان تقسیم کردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی امداد استان، محمد کلامی از کسب رتبه پنجم کشوری استان در جشن نیکوکاری خبر داده و بیان داشت: از همراهی مردم و خیران و همت والای آنها در دستگیری از ولی نعمتان جامعه قدردانی می کنم.

کلامی با اشاره به رشد 10 درصدی کمک های مردمی در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته، گفت: امداد استان در جمع آوری کمک های کالایی و نقدی به ترتیب رتبه های سوم و هفتم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان در روزهای 15، 16 و 17 اسفند برگزار شد، افزود: کمک های مردم نوعدوست و نیکوکار استان از طریق پایگاه های مستقر در سراسر استان و مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

کلامی خاطر نشان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد و کد # ۰41*۸۸۷۷* برای دریافت آنها از طریق تلفن همراه به صورت شبانه روزی فعال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار