خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در کارگاه توانمند سازی مبلغه های بسیج طلاب میانه با اشاره به مسئولیت همگان در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب،گفت: بسیج طلاب به عنوان سرآمد بسیجیان، وظیفه ای سنگین هم در تبیین و عملیاتی ساختن آن برعهده دارند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۲۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع خواهران بسیج طلاب افزود: انقلاب اسلامی در گام نخست خود مراحل بسیار سنگین، پر از فشارها، سختی ها و تحریم ها را پشت سر گذاشته است و این نتیجه و ثمره هوشیاری و بصیرت مردم، مدیریت و تدابیر رهبری و پشتیبانی های مراجع و روحانیون است.

وی ادامه داد: اکنون پس از سپری شده 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، نهال نوپای انقلاب به تکامل و استحکام کافی رسیده و با قدرتی عظیم در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به قسمت هایی از بیانیه افزود: انقلاب های متعددی در جهان شکل گرفته اما دیری نپاییده که از هم متلاشی شده اند ولی انقلاب ما به آرمانهایش پایبند بوده و بدون خیانت به آرمانها با سرعت به پیش می رود و کسب استقلال کشور و ملت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...، آزادی مردم از استعمار و استکبار و طاغوت، و عمل به احکام و آرمانهای والای اسلامی از جمله مهمترین این آرمان هاست.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به مشکلات کشور، اظهار کرد: اینها نشان از ضعف انقلاب در دستیابی به آرمانهایش نیست بلکه ناشی از ضعف مدیریت است و با مدیریت و حرکتی انقلابی، صبر و جدیت، و استقامت در مسیر اهداف، تکیه بر نیروی عظیم جوانان و داشته های داخلی و عدم اعتماد و اتکای به اجانب، تمامی موانع و مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد با تاکید بر اینکه بیشترین تمرکز بیانیه گام دوم انقلاب، مخاطب قرار دادن جوانان است، تلاش در مسیر علم و پژوهش توام با آراستگی به معنویت و اخلاق را از مهمترین توصیه های رهبری در این بیانیه عنوان و بیان کرد: نباید از دشمنی دشمنان غافل باشیم چرا که آنها زخم خورده اسلام و انقلابند و تمامی تلاش خود را برای ضربه زده به انقلاب و نابودی اسلام، مصروف داشته و دارند.

بسیج طلاب وظیفه ای سنگین در تبیین و تشریح بیانیه گام دوم دارند

   وی از مبلغه های بسیج طلاب خواست تا در تبیین و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب با حضوری پرشور و جدی در مدارس، دانشگاه ها، حلقه های صالحین، راهیان نور و دیگر فرصت های موجود، بکوشند و خود نیز در عمل به این بیانیه، سرآمد و پیشرو باشند.  

   کارگاه توانمند سازی مبلغه های بسیج طلاب، با حضور دهها نفر از خواهران طلاب در حوزه علمیه زینبیه شهرستان میانه برگزار شد و در پایان از تعدادی از فعالان بسیج طلاب خواهران، با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات