مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان از اعزام اقشار بسیج به اردوی راهیان نورخبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۴۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
سرهنگ پاسدار فرهاد غلامی معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: در راستای گام دوم انقلاب و در تحقق فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری اقشار بسیج سپاه بیت المقدس کردستان از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۹۷ تا تاریخ ۱۷ فرورودین ۹۸ از سرزمین مجاهدت‌های خاموش به مشهد شهدای جنوب در قالب ۸ کاروان با شعار ما پیروزیم اعزام می‌شوند.


وی گفت: برنامه‌های راهیان نور رویکردی مهم و موثر در فرهنگ جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی جوانان با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.


غلامی عنوان کرد:امسال کاروان‌های راهیان نور استان کردستان در سه گروه متشکل از، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان هر کدام در دوره‌های خاص برای مدت سه روزبرای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مناطق جنگی اعزام شدند.


وی خطاب به نسل جوان امروزی گفت: جوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند چرا که تلاش دشمن در جهت بی ارزش کردن حرکت عظیم راهیان نور است و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به منزله مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز هست.

غلامی در پایان با اشاره به اینکه راهیان نور هر سال یک مسیری را خوب طی می‌کند که این مسئله همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد که راهیان نور را از بین ببرد، ولی آن‌چنان موفق نمی‌شود، زیرا ما استکبار را در مقولات مختلف تجربه کردیم و تنها راه مقابله با آنان، مقاومت و ایستادگی است.
 
 
پیام/7727
ارسال نظرات