خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان از نیروهای ولایتمدار سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان پایه و ستون‌های امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: نصب العین قرار دادن رهنمودها و منویات فرمانده معظم کل قوا در سطح حوزه‌های کاری و حفظ آمادگی رزمی و عملیاتی در انجام مأموریت‌های محوله باعث شده تا دشمن هیچ‌گاه جرأت تعرض به این آب و خاک را در مخیله‌اش هم راه ندهد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۵۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

دشمن جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد/ نیروهای مسلح ستون‌های امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان یگان ویژه انتظامی همدان ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان اظهار داشت: ماه شعبان به عنوان دریچه نورانی و مسیری هموار برای ورود به میهمانی خدا در ماه رمضان است.

وی افزود: اعمال و آداب این ماه روح و جان را صیقل داده تا نفس‌ها برای استشمام عطر رمضان جانی دوباره گرفته و آماده شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: خطبه شعبانیه حضرت رسول(ص) و مناجات و شرح صلوات این ماه معظم قطره‌ای از دریای بیکران رحمت الهی هستند که در قالب فرائض و کلمات روحانی و عرفانی نسخه‌های شفابخش و مجربی را برای بشر آماده ساخته است.

وی کج روی‌ها و فاصله گرفتن اقوام مختلف بشری از فطرت خداشناسی و روح عبودیت و خشوع در برابر ذات پروردگار را عامل اصلی زوال و نابودی آنان برشمرد و خاطرنشان کرد: طاعت و بندگی خداوند و در عین حال نفی و مبارزه با جبت و طاغوت مهمترین و اساسی‌ترین آموزه‌های اولیاء الهی و ائمه اطهار(ع) در طول اعصار مختلف بوده است.

دشمن جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد/ نیروهای مسلح ستون‌های امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامی

* خودسازی و خودشناسی رمز تحقق حصول معرفت

علیی خودسازی و خودشناسی را رمز تحقق حصول معرفت و شناخت ذات اقدس پروردگار و رسیدن به کمال حقیقی ذکر و تصریح کرد: وجود مقدس و نازنین حضرت علی بن الحسین(ع) نیز در صحیفه سجادیه و در شرح مناجات‌های خویش بارها به این مسئله اشاره فرموده‌اند.

وی یادآور شد: آیات متعدد قرآن کریم مسلمانان را از کید و حیله دشمنان و در رأس آنان دشمنی یهود برحذر داشته و به اتحاد و اتکا به آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) سفارش کرده اما متأسفانه شاهد آن هستیم که سرمستی برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان از قدرت و ثروت‌های دنیوی باعث شده تا در ضلالت تمام به اربابان غربی خود دل بسته و به فرامین آنان برای تعرض و تجاوز به ملت ستمدیده کشورهایی همچون بحرین و یمن گوش فرا دهند که البته طبق فرمایش خداوند متعال عاقبتی جز اضمحلال در انتظارشان نخواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از نیروهای ولایتمدار سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی به عنوان پایه و ستون‌های امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامی تعبیر و تصریح کرد: نصب العین قرار دادن رهنمودها و منویات فرمانده معظم کل قوا در سطح حوزه‌های کاری و حفظ آمادگی رزمی و عملیاتی در انجام مأموریت‌های محوله باعث شده تا دشمن هیچ‌گاه جرأت تعرض به این آب و خاک را در مخیله‌اش هم راه ندهد و البته باید هر لحظه شکرگزار آن باشیم.

در پایان این جلسه از تعدادی از جانبازان فتنه سال 88 و دی ماه 96 این یگان ویژه نیروی انتظامی استان همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات