خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه ترامپ و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: به او می‌گوییم که «شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید» چراکه مجموعه کشور ما بیش از 80 میلیون پاسدار دارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۶۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

کشور ما بیش از 80 میلیون پاسدار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسین گروسی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: امید است همه در این راه قدم برداریم و جزو پاسداران حقیقی باشیم.

وی با اشاره به یک حدیث از امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین افزود: برخی از مردم بنده دنیا هستند و دین را لقلقه زبان می‌دانند و تا زمانی که از نظر معیشت سودی برای آنها داشته باشد اطراف دین می‌چرخند و به تعبیری بوقلمون صفت بوده و هر لحظه به رنگی هستند اما وقتی انسان در معرض امتحان قرار می‌گیرد دین‌داران واقعی بسیار کم بوده و کسانی که در راه دین از خود مایه بگذارند اندک هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مصداق این روایت پاسداران هستند، گفت: آنها از این امتحانات سربلند بیرون می‌آیند؛ هرجا مملکت به مخاطره افتاد سربازان جان برکف، سپاهیان و پاسداران از همه هستی خود مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: اول انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و در بحران اخیری که در کشور به وقوع پیوست همواره پاسداران پای کار بودند و یادآور این بیان امام خمینی(ره) که «اگر انقلابی هست مرهون زحمات پاسدارن است».

گروسی ضمن تقدیر از زحمات پاسداران عنوان کرد: ما اقدام وقیحانه ترامپ را در قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی محکوم کرده و به او می‌گوییم که «شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید» چراکه مجموعه کشور ما بیش از 80 میلیون پاسدار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات