ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در خصوص اعتراض به اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۰۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در خصوص اعتراض به اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی بیانیه صادر کرد.
 
 
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم
(سوره مبارکه الأنفال آیه_۶۰)

سلام بر سبز پوشان راه حضرت حسین بن علی (ع) تربیت یافتگان مکتب اسلام

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از رویش‌های برآمده از بطن حقیقت اسلام ناب، و امروزه قسمی از نیروی کارآمد جمهوری اسلامی ایران است که در طول چهل سال شکوهمند انقلاب با تمام وجود از اصول، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پاسداری نموده و علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید و تبیین تفکر انقلابی، نقش‌آفرینی کرده است.

دولت امریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست "گروه‌های تروریستی خارجی" قرار داده است که دلیل این اقدام خفت‌بار شکست سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی است.

رژیم شیطانی امریکا از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر و از دولت‌های تروریست و سلطه‌گر، که خود مدعی دروغین حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی است، اکنون بیشتر از گذشته در منجلاب انحطاط و تباهی قرار دارد.

برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ، دولت امریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است و در قالب تروریسم با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است.

بسیج دانشجویی استان کردستان ضمن محکومیت قاطع، اقدام غیرقانونی کورکورانه و سفیهانه رژیم ایالات متحده امریکا را نشانه‌ای آشکار بر درستی مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انفعال و درماندگی استکبار جهانی در قبال غیرتمندی و عزتمندی ملت بزرگ میداند و این اقدام بی‌اساس را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش در منطقه غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانسته و آن را خطر عمده‌ای برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد می‌داند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات