خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نباید به دنبال به تصویب رساندن لوایح «FATF»باشیم؛ چرا که پیوستن به این معاهدات موجب فشار بیشتر بیگانگان به کشورمان می شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی افزود: برخی از افراد داخل کشور می گفتند که اگر این لوایح چهارگانه به تصویب برسند، با نرمش آمریکایی ها روبه رو خواهیم شد ولی اینگونه نخواهد بود چرا که اگر لوایح اف ای تی اف به تصویب برسند آمریکایی ها به دنبال بهانه های دیگری خواهند بود چرا که اینها با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند.

وی به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ اشاره و اظهار کرد: تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ نشان داده است که اینها به هیچ چیزی پایبند نیستند اما ایران حداقل در به تصویب رساندن لوایح چهارگانه که از سوی مجلس به تصویب رسیدند و در حال طی کردن مراحل بعدی بودند نشان داد که پایبند به عهد خود است.

سعیدی افزود: آمریکایی ها در طول این ۴۰ سال گذشته دیدگاه، استراتژی و هدف های دارز مدت خود را به اثبات رسانده اند، شاید در کوتاه مدت یک مانورهایی را بدهند اما عمده سیاست های بلند مدت آنها در قبال جمهوری اسلامی این است که کشورمان را محدود کنند..

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها با ایجاد تحریم ها به دنبال تحت فشارقرار دادن ایران هستند تا به اهداف اصلی خود که همان تغییر نظام ایران است، دست پیدا کنند و از آرزوهای دیرینه آمریکا سقوط جمهوری اسلامی است که قطعا آن را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها