جعفری گفت: به همت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، روزانه شاهد پخت غذا برای 6 هزار نفر در هر وعده برای سیل زدگاه شهرستان پلدختر بودیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۴۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

علی جعفری مسئول کمیته پشتیبانی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در  گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، خدمات ارائه شده توسط این قرارگاه برای سیل زدگان شهرستان پل دختر را این گونه شرح داد: از 16 فروردین ماه به دستور سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، به کمک سیل زدگاه شهرستان پلدختر شتافتیم و از آن روز تا به امروز تلاش کردیم که خدمات ارزنده ای برای سیل زدگان این شهرستان انجام دهیم.


وی ادامه داد: به همت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، روزانه شاهد پخت غذا برای 6 هزار نفر در هر وعده بودیم و تلاش کردیم اقلام و کالاهای ضروری مثل روغن، برنج، کنسرو، بیسکویت، قند، نبات، شیرینی و... را در میان خانواده های سیل زده این شهرستان توزیع کنیم.


جعفری تاکید کرد: چندین تانکر آب در شهرستان پل دختر آماده کردیم و همچنین ساخت چندین حمام، ذبح ده ها گوسفند برای تهیه گوشت و توزیع آن در میان سیل زدگان، تهیه غذای گروه های جهادی، خادمین شهدا، هلال احمر، ارتش، سپاه، بسیج و گروه های مردمی و ساکنین این شهرستان و ... از جمله عملکرد ما در شهرستان پل دختر بوده است و سپاه و بسیج در کنار مردم سیل زده هستند.


مسئول کمیته پشتیبانی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه تاکید کرد: تلاش نمودیم که در این چندین روز، غذاهای متنوع برای مردم تهیه کنیم و ان شالله که توانسته باشیم در این زمینه به مردم خدمات موثر انجام داده باشیم.

ارسال نظرات