خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: منتظران واقعى حضرت در این حكومت سعى می کنند احكام اسلامى و قرآنى را در جامعه پیاده كنند و در برابر ظلم مستكبران عالم بایستند. بنابراین، اهداف پیش روى نظام جمهورى اسلامى نیز همان اهداف حكومت حضرت حجت(عج) خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۰۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در اولین سالگرد حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه فقید شهر آبیک که در مسجد جامع شهر آبیک برگزار شد با اشاره به اینکه ایجاد تمدن اسلامى مأموریت اصلى منتظران است، اظهار داشت: مهم‏ترین وظیفه منتظران در دوران غیبت زمینه ‏سازى براى ظهور است و تجلى كمال یافته این زمینه‏ سازى، تلاش براى ایجاد تمدن اسلامى است.

وی افزود: «منتظران واقعى» حضرت در این حكومت سعى می کنند احكام اسلامى و قرآنى را در جامعه پیاده كنند و در برابر ظلم مستكبران عالم بایستند. بنابراین، اهداف پیش روى نظام جمهورى اسلامى نیز همان اهداف حكومت حضرت حجت(عج) خواهد بود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی های امام جمعه فقید شهر آبیک تصریح کرد: حجت الاسلام موسوی در طی سالیان زیادی که مسئولیت مهم امامت جمعه شهر آبیک را برعهده داشتند زیرساخت های فرهنگی مناسبی را در این شهر به وجود آورده بودند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های فرهنگی به وجود آمده توسط امام جمعه فقید شهر آبیک را امروزه می توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد، افزود: خوشبختانه امام جمعه کنونی شهر آبیک هم در زمینه ادامه این زیرساخت ها بسیار پویا و فعال بوده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به موضوع امام شناسی و معرفت در عصر غیبت عنوان کرد: دو وظیفه اساسی تشیع در عصر غیبت معرفت نسبت به امام زمان (عج) و پیوند به امام (عج) است که حجت الاسلام

موسوی در خصوص معرفت به امام زمان (عج) زبانزد و در پیوند به امام زمان (عج) هم پیوندی عجیبی با ایشان داشت.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موسوی در تمامی اقدامات خود برای ظهور حضرت حجت قدم بر می داشت و این شاخصه را می توان جزو مهم ترین شاخصه ایشان نام برد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها