۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و روز حماسه‌سازان گران‌قدر و مدافعین سربلندی است که دوش بدوش همرزمان خود در سپاه پاسداران و آحاد نیروهای مسلح، اقتدار، امنیت و صلابت را برای ایران به ارمغان آورده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۳۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و روز حماسه‌سازان گران‌قدر و مدافعین سربلندی است که دوش بدوش همرزمان خود در سپاه پاسداران و آحاد نیروهای مسلح، اقتدار، امنیت و صلابت را برای سرزمین اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.

 

روز ارتش، روز سرافرازی و روز سربلندی غیور مردان و دلاورمردانی است که بسیاری از آنان حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با لبیک تاریخی خود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تاریخ‌ساز شدند.

 

ارتش سربلند ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با رشادت و فداکاری موجب یأس و ناامیدی در اردوگاه تفرقه‌افکنان داخلی و قدرت‌های جهانی شده و دست در دست برادران سپاهی و بسیجی نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردند.

 

اکنون نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با اقتدار، صلابت، انسجام و وحدت مثال‌زدنی در کنار سایر نیروهای مسلح اجازه هرگونه فکر پلید درباره این مرزوبوم را از دشمن سلب کرده است.

 

‏مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه ضمن گرامی داشت یاد و نام‌ شهدای عزیز ارتش، روز ارتش را به فرماندهان، مدیران و عموم ارتشیان گران‌قدر تبریک گفته و امیدوار است، ارتشیان عزیز و نیروهای مسلح در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری، اقتدار و امنیت پایدار را به مردم شریف ایران هدیه نمایند.

ارسال نظرات