سردار بابایی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد ،افزود: حضور بسیجیان سلحشور و جان برکف در تمامی صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ ساختمان جدید گردان امام حسین ع شهرستان چالوس باحضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا  ،سرهنگ برسلانی فرمانده لشکرعملیاتی ۲۵ کربلا ،فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس مورد بهره برداری رسید.

درحاشیه این دیدارسرداربابایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:نقش بی بدیل بسیجیان در عرصه های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و صلابت، مقاومت و ایثار بسیجیان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران غربی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: حضور بسیجیان سلحشور و جان برکف در تمامی صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی تقوای الهی، ولایتمداری، عشق به میهن و ایثارگری را عامل موفقیت بسیجیان در تمامی عرصه ها دانست و بیان کرد: این ویژگی ها موجب شده تا فرزندان غیور ایران اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها