خبرهای داغ:
حجت الاسلام شریفی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بنیادی ترین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با محورقراردادن ولایت ، معنویت، علم، آمادگی دفاعی، مهارت، حفظ روحیه جهادی وانقلابی توانسته قله‌های رفیع را یکی پس از دیگری فتح نماید
کد خبر: ۹۱۳۱۹۰۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی حجت الاسلام شریفی مسئول امور روحانیون تیپ71سپاه روح الله استان مرکزی باحضور درمناطق سیل زده استان خوزستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان دفاع مقدس همراه با ملت ایران اسلامی با ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده از اقتدار، عظمت و شرف میهن اسلامی دفاع کرده و در زمان کنونی نیز با حضور در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم و کشور را درصحنه های مختلف حضورچشمگیر داشته است.

وی افزود:سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، انقلابی و مکتبی است و عملکرد چهل ساله سپاه موجب خشم و عصابنیت دشمنان انقلاب اسلامی بوده و موجب امید و افتخاربرای مردم ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام شریفی اظهارکرد:سپاه فرزند انقلاب، مدافع دین مبارک اسلام، حافظ امنیت سرزمین اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های بارز این فعالیت ها ارائه انواع خدمات و امدادرسانی سپاه با تمامی توان و امکانات مهندسی وآمادی از سوی این نهادمردمی وانقلابی به مردم سیل زده استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان درابتدای امسال بود.

مسئول امور روحانیون تیپ71سپاه روح الله استان مرکزی بابیان اینکه سیل اخیر یک درس بزرگ وامتحانی الهی، خسارت و نعمت بود، گفت: این سیل از نظر خسارت های وارده به مردم یک خسارت بزرگ بود اما نعمت این بود که دلها را به هم نزدیک کرد.

وی خاطرنشان کرد:با لطف ومدد الهی وهمدلی مردم ایران اسلامی باردیگر این مناطق سیل زده را بازسازی خواهندنمود وکانون گرم خانواده در این منازل شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها