همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه وبسیج جلسه هم اندیشی با محوریت برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۴۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این جلسه ابتدا مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی به اهمیت بزرگداشت مقام شامخ شهید مطهری (ره) پرداخت و اظهار داشت: کمترین کاری که ما می‌توانیم در این مناسبت انجام دهیم شناساندن عظمت و مقام معنوی و علمی شهید مطهری (ره) به نسل جوان می‌باشد.
حجت الاسلام ملکوتی نیا در ادامه به تشریح برنامه‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در هفته عقیدتی پرداخت و حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در این برنامه‌ها را نشانه‌ی عشق و علاقه آن‌ها به شهدا و مقام علم دانست و بیان نمودند شناخت هرچه بیشتر شخصیت‌هایی مثل شهید مطهری و قرار دادن سیره علمی و عملی آن‌ها به عنوان الگو برای خود و جامعه باعث پیشرفت علمی و معنوی جامعه می‌گردد.
در این هم اندیشی توسط تعدادی از افراد حاظر بر مطالعه آثار شهید مطهری تاکید گردید و بیان شداین امر جز با ایجاد دغدغه نسبت به مطالعه آثار علمی ایشان امکان پذیر نمی‌باشد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات