خبرهای داغ:
دیدار و سرکشی مسوولان از خانواده های شهدا یک وظیفه و توفیق الهی بوده که وظیفه مدیران است.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر ، فرمانده سپاه رامشیر جناب سرگردپاسدارکیوان منصوری در دیدار با خانواده های شهید شهرستان رامشیر گفت: خون شهیدان و صبر خانواده های این عزیزان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

سرگردمنصوری امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

وی اظهار کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرد. دراین سرکشی که باحضور مسئول محترم دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه رامشیر حجت السلام اکبرشریفی وباحضور رئیس بنیادشهید واموایثارگران جناب اقای ساعدی وپرسنل سپاه رامشیر از خانواده شهید نصاری وتمیمی سرکشی به عمل امد.

نشست خبری مسئول محترم دفترنمایندگی ولی فقیه  درناحیه مقاومت بسیج رامشیر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

همچنینحجت‌الاسلام  اکبرشریفی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و بزرگداشت استادشهید مطهری و روز معلم در سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه رامشیر برای گرامیداشت این هفته 35عنوان برنامه درنظر گرفته که از مهمترین برنامه‌های شاخص دیدار باعلماء وامام جمعه شهرستان رامشیرحجت السلام والمسلمین معرف وخانواده معظم شهدا،غبارروبی مزارشهدا، شرکت پرسنل وبسیجیان درنمازجمعه، برپایی نمایشگاه کتب های شهیدمطهری درناحیه وحوزه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه ها را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه نشان داد که در آمریکا عقل، منطق و قانون کماکان حاکم نیست. بی‌شک آن‌ها پاسخ خود را از این یاوه‌گویی دریافت خواهند کرد و قدرت و توانمندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا وحضور مردم شهیدپرور درسایه تدابیر امام خامنه ایی مدظل عالی برای انها ثابت خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها