در قالب 3 کامیون صورت گرفت:

ارسال کمک‌های مردمی ابرکوه به مناطق سیل‌زده خوزستان با ارزش 320 میلیون ریال

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، از ارسال 20 هزار گونی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ابرکوه به ارزش 320 میلیون ریال، به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه صبح روز گذشته تعداد سه کامیون کمک‌های مردمی از شهرستان ابرکوه به سمت مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شد.
مهدی ابرقویی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در خصوص جزئیات این خبر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : اولین بخش کمک‌های مردمی شهرستان شامل مواد غذایی، پوشاکی، اجناس اساسی و وجه نقد که توسط بسیج و سپاه جمع‌آوری ‌شده بود، به سمت مناطق درگیر سیل استان خوزستان ارسال شد.
ابرقویی گفت : بسته‌های آب‌معدنی، انواع کنسرو، برنج، حبوبات، کالاهایی همچون پتو، انواع کفش و لباس، تُشک و رختخواب در اندازه‌های بزرگ و نوزادی و... به ارزش 170 میلیون ریال ازجمله اقلامی است که به همت مردم ابرکوه جمع‌آوری و ارسال شد.
وی، با اشاره به جمع‌آوری 150 میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم شهرستان که به‌حساب حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج واریز شده بود، افزود : این کمک اجناس همراه با حدود 20 هزار گونی، در قالب 3 کامیون که از سوی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری ابرکوه و دهیاری خرم‌آباد بخش بهمن تأمین ‌شده است، روز گذشته به جنوب کشور ارسال شد.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در پایان خاطرنشان کرد : همچنین دو گروه جهادی 25 نفره سیدالشهدا ابرکوه و شهید آوینی مهردشت، از شنبه هفته جاری به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده‌اند که در حال حاضر در شهرهای مختلف خوزستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار