حجت الاسلام سیدمحمود علوی گفت: انتظار ما از برخی افراد، عدم نشر توهین و دروغ‌پردازی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان زنجان، با بیان این که جامعه مولد، نیازمند برخورداری از ارزش‌های الهی و اخلاق کریمانه است که باید در جامعه حکمفرما شود، به حوادث طبیعی رخ داده در کشور اشاره کرد و گفت: صبر در برابر مصائب، اثرات در مقابل فجایع را کاهش می‌دهد و اکنون نیز باید با تأسی از روایات و آیات الهی، مردم را به خویشتن‌داری دعوت کنیم. 

 

وزیر اطلاعات با انتقاد از فضاسازی و دامن زدن به فضای روانی در شبکه مجازی، گفت: انتظار ما عدم انعکاس و نشر توهین و دروغ‌پردازی است.

علوی با اشاره به برخی شایعه‌پراکنی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها و لگدکوب کردن ارزش‌های جامعه در فضای مجازی، افزود: رعایت اخلاقیات و پایبندی به ارزش‌ها و تحکیم وحدت آحاد جامعه، انتظار مسئولان است. 

وزیر اطلاعات گفت: نهایت آرزوی دولت، پویایی و پیشرفت کشور در سایه پایبندی به احکام و ارزش‌های اسلامی است و پیش‌نیاز آن اقتصاد پویا، وحدت، همدلی و ارتقای انس و الفت در جامعه خواهد بود. 

وزیر اطلاعات با بیان این که در شرایطی که دشمن در صدد اختلاف‌افکنی است و برخی افراد نیز به آن دامن می‌زنند، یادآور شد: باید واقعیات را بیان کرد و ضمن بازگو کردن انتقادات، از تلاش‌های خدمتگزاران مردم در دولت و دیگر دستگاه ها نیز سخن گفت؛ چراکه فشارها ناشی از تحریم و دشمنی بدخواهان نظام است. 

علوی با اشاره به عملکرد دولت‌مردان در مهار تورم و گرانی در چند سال اولیه دولت، افزود: تقویت حمایت‌های مردمی از مسئولان خدمتگزار در این برهه از زمان امری ضروری است. 

وزیر اطلاعات در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان زنجان، مدیرکل جدید  این استان را معرفی و منصوب کرد.

ارسال نظرات